Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Darling skriver:

Det går super godt, jeg mærker dog ikke noget endnu og vi valgte alligevel at tage et tidlig kønsscanning og vi skal have en dreng

Tillykke med den lille dreng hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2022

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Darling hvor fint med en lille dreng! Så kunne I ikke holde spændingen mere  

Loveangel jeg er 18+1. Mærkede det første gang 17+0 og var vildt overrasket, for troede der ville gå længere tid, når det er min første. Men jeg er heller ikke i tvivl om det er bebs. Det er kun blevet mere tydeligt. 

Ih hvor dejligt 

jeg mærkede noget meget meget svagt da jeg var 14 uger henne og 16 uger henne. Hvor jeg var kun 50% til 60% sikker på at det kunne være babyen. Men her i onsdags var jeg 100% sikker på at det var den lille baby i maven. 
Jeg var også noget bekymret at jeg ikke kunne mærke tydelig i de andre tidlig uger. Men nu jeg lettet og det er så vidunderlig at mærke den bette. 

men ja det er noget tidlig du mærker som første gangs gravid. Det er en lille spire der er gang i den åbenbart hehe.

Anmeld Citér

8. april 2022

Darling

Sommersol2021 skriver:

Darling hvor fint med en lille dreng! Så kunne I ikke holde spændingen mere  

Loveangel jeg er 18+1. Mærkede det første gang 17+0 og var vildt overrasket, for troede der ville gå længere tid, når det er min første. Men jeg er heller ikke i tvivl om det er bebs. Det er kun blevet mere tydeligt. 

Tusind tak, jeg vidste det dog godt har haft det på fornemmelsen hele graviditet vi overvejer dog også at fortælle det til den nærmeste familie, men vi er lidt i tvivl om vi skal vente til efter md

Anmeld Citér

8. april 2022

Darling

Love Angel skriver:

Tillykke med den lille dreng hvor langt er du henne?

Tusind tak og jeg er 15+5 i dag, jeg er så spændt på at kunne mærke liv. Min moderkage ligger bagud så jeg håber det gør at jeg kan mærke det lidt før fordi baby ikke skal sparke igennem  

Anmeld Citér

8. april 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Tusind tak og jeg er 15+5 i dag, jeg er så spændt på at kunne mærke liv. Min moderkage ligger bagud så jeg håber det gør at jeg kan mærke det lidt før fordi baby ikke skal sparke igennem  

Okay 

er du første eller fleregangs gravid? og ja når man har bagud moderkage så kan man mærke hurtigere liv end hvis den lå foran. 
jeg er 3 gangs gravid og jeg mente jeg mærket lidt liv i uge 14 og uge 16 men var kun 50% til 60% sikker på det var babyen. Men her i onsdags hvor jeg var 18+3 der mærket jeg det og jeg var 100% sikker. Så nu ved jeg at det jeg mærket en gang i uge 14 og en gang i uge 16 var babyen 

men nået at blive bekymret og føle mig snydt indtil jeg mærket babyen i onsdags

Anmeld Citér

8. april 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Ih hvor dejligt 

jeg mærkede noget meget meget svagt da jeg var 14 uger henne og 16 uger henne. Hvor jeg var kun 50% til 60% sikker på at det kunne være babyen. Men her i onsdags var jeg 100% sikker på at det var den lille baby i maven. 
Jeg var også noget bekymret at jeg ikke kunne mærke tydelig i de andre tidlig uger. Men nu jeg lettet og det er så vidunderlig at mærke den bette. 

men ja det er noget tidlig du mærker som første gangs gravid. Det er en lille spire der er gang i den åbenbart hehe.

Kan godt forstå hvis du er rolig nu, men der er jo også stadig mange uger til man skal kunne mærke liv hver dag

Ja hun må være en aktiv lille en

Anmeld Citér

8. april 2022

Darling

Love Angel skriver:

Okay 

er du første eller fleregangs gravid? og ja når man har bagud moderkage så kan man mærke hurtigere liv end hvis den lå foran. 
jeg er 3 gangs gravid og jeg mente jeg mærket lidt liv i uge 14 og uge 16 men var kun 50% til 60% sikker på det var babyen. Men her i onsdags hvor jeg var 18+3 der mærket jeg det og jeg var 100% sikker. Så nu ved jeg at det jeg mærket en gang i uge 14 og en gang i uge 16 var babyen 

men nået at blive bekymret og føle mig snydt indtil jeg mærket babyen i onsdags

Jeg er førstegangs jeg synes dog jeg mærkede noget for ikke så længe siden, der føles som om at jeg blev "aet" i sådan 3 sej. Men det var sikkert luft eller mine tarme tænker jeg. Jeg er bare super spændt på at mærke hvordan det føles, det giver også lidt mere ro i maven at kunne mærke liv

Anmeld Citér

8. april 2022

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Kan godt forstå hvis du er rolig nu, men der er jo også stadig mange uger til man skal kunne mærke liv hver dag

Ja hun må være en aktiv lille en

Ja det er først fra uge 24 man skal kunne mærke liv hver dag. 
men var urolig over at jeg ikke havde mærket liv hvor jeg var 100% sikker på at det var babyen. Men er lettet og glad for at mærke lidt liv

og nårh i ved at det er en pige. Stort tillykke med bette pigen.

Anmeld Citér

8. april 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg er førstegangs jeg synes dog jeg mærkede noget for ikke så længe siden, der føles som om at jeg blev "aet" i sådan 3 sej. Men det var sikkert luft eller mine tarme tænker jeg. Jeg er bare super spændt på at mærke hvordan det føles, det giver også lidt mere ro i maven at kunne mærke liv

Nårh okay. Men ja når man er første gangs gravid så ved man ikke hvad man skal mærke efter. Men glæd dig, det er en fantastisk følelse at mærke den lille spire i maven.

Anmeld Citér

8. april 2022

Darling

Love Angel skriver:

Nårh okay. Men ja når man er første gangs gravid så ved man ikke hvad man skal mærke efter. Men glæd dig, det er en fantastisk følelse at mærke den lille spire i maven.

Lige præcis så jeg ved ikke hvad det har været det kan være det hele jeg er så spændt og min kæreste glæder sig også til at kunne mærke ham uden på maven, selvom der går lidt længere tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.