Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2022

Darling

Sommersol2021 skriver:

Okay, men som sagt, jeg har flere veninder der stort set ikke havde symtomer og det gik fint

Forstår dig virkelig godt. Jeg havde en MA uge 10 ved min første graviditet. Det har også sat sine spor mentalt. Men det hjælper mig at huske på, at efter nakkefold er risikoen for at miste viiirkelig minimal og det er langt mere sandsynligt, det kommer en baby ud af det. Vil du vente på 20 ugers scanning så? Elller få en tryghedsscanning mere?

Det er jeg super ked af at høre ❤️ de gange jeg mistede er det opdaget til den første tidligere scanning så jeg var ikke så langt henne men det har virkelig sat sine spor, jeg græd næsten hver dag fra vi fandt ud af jeg var gravid til vi havde været til nakkefold men jeg har ikke katastrofe tanker mere så det er en start

Vi venter til misdannelse, det vil min kæreste helst og det respekterer jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Darling skriver:

Det er jeg super ked af at høre ❤️ de gange jeg mistede er det opdaget til den første tidligere scanning så jeg var ikke så langt henne men det har virkelig sat sine spor, jeg græd næsten hver dag fra vi fandt ud af jeg var gravid til vi havde været til nakkefold men jeg har ikke katastrofe tanker mere så det er en start

Vi venter til misdannelse, det vil min kæreste helst og det respekterer jeg

Tak❤️ Det nu aldrig sjovt, heller ikke tidligere.

Uf, det også lang tid at være ængstelig. På en måde var kvalmen min redning, for jeg havde det nærmest for dårligt til at bekymre mig. Havde simpelthen ikke overskud til andet end at komme gennem arbejdsdagen, så jeg kunne gå i seng igen

Det lykkes for os begge nu, det er jeg sikker på!

Anmeld Citér

26. marts 2022

Darling

Sommersol2021 skriver:

Tak❤️ Det nu aldrig sjovt, heller ikke tidligere.

Uf, det også lang tid at være ængstelig. På en måde var kvalmen min redning, for jeg havde det nærmest for dårligt til at bekymre mig. Havde simpelthen ikke overskud til andet end at komme gennem arbejdsdagen, så jeg kunne gå i seng igen

Det lykkes for os begge nu, det er jeg sikker på!

Jeg er også sikker på at det er vores tur, nu er vi nået så langt jeg håber dog at jeg kan lokke ham til scanning, jeg vil såå gerne have kønnet at vide. Jeg er super nysgerrig på at vide om min fornemmelse er rigtig

Jeg er sygemeldt på deltid fordi jeg døjer med min lænd, så jeg sørger for at holde mig lidt igang så jeg ikke sidder alene med mine tanker

Anmeld Citér

26. marts 2022

Sommersol2021

Darling skriver:

Jeg er også sikker på at det er vores tur, nu er vi nået så langt jeg håber dog at jeg kan lokke ham til scanning, jeg vil såå gerne have kønnet at vide. Jeg er super nysgerrig på at vide om min fornemmelse er rigtig

Jeg er sygemeldt på deltid fordi jeg døjer med min lænd, så jeg sørger for at holde mig lidt igang så jeg ikke sidder alene med mine tanker

Det kan jeg godt forstå, det gør også det hele mere virkeligt at vide kønnet, synes jeg. Hvad siger din fornemmelse du venter?  (Min fornemmelse var forkert haha)

Åh ja, det er ikke altid godt at sovse i sine egne tanker  Jeg var også deltidssygemeldt nogle måneder sidste år. Der kunne jeg godt lide at læse bøger så jeg var beskæftiget mentalt

Anmeld Citér

27. marts 2022

Darling

Sommersol2021 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det gør også det hele mere virkeligt at vide kønnet, synes jeg. Hvad siger din fornemmelse du venter?  (Min fornemmelse var forkert haha)

Åh ja, det er ikke altid godt at sovse i sine egne tanker  Jeg var også deltidssygemeldt nogle måneder sidste år. Der kunne jeg godt lide at læse bøger så jeg var beskæftiget mentalt

Jeg tror det bliver en dreng jeg kan godt lide at tage til stranden og få noget luft og finder jeg ro i puslespil

Anmeld Citér

27. marts 2022

Sommersol2021

Darling skriver:

Jeg tror det bliver en dreng jeg kan godt lide at tage til stranden og få noget luft og finder jeg ro i puslespil

Spændende om du får ret Lyder også dejligt

Anmeld Citér

8. april 2022

Sommersol2021

Hvordan går det hos jer? Jeg har mærket puf en uges tid nu, det er dejligt med livstegn! 

Anmeld Citér

8. april 2022

Darling

Sommersol2021 skriver:

Hvordan går det hos jer? Jeg har mærket puf en uges tid nu, det er dejligt med livstegn! 

Det går super godt, jeg mærker dog ikke noget endnu og vi valgte alligevel at tage et tidlig kønsscanning og vi skal have en dreng

Anmeld Citér

8. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg er 18+5 idag. Og i onsdags da jeg var 18+3 der mærket jeg for første gang puf/mini spark hvor jeg slet ikke var i tvivl om at det var den lille baby i maven det var så hyggeligt og livsbekræftende. 
hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

8. april 2022

Sommersol2021

Darling hvor fint med en lille dreng! Så kunne I ikke holde spændingen mere  

Loveangel jeg er 18+1. Mærkede det første gang 17+0 og var vildt overrasket, for troede der ville gå længere tid, når det er min første. Men jeg er heller ikke i tvivl om det er bebs. Det er kun blevet mere tydeligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.