Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Darling skriver:

Her går det godt, jeg synes dog at jeg mærker liv på en helt anden måde end jeg ellers har gjort de sidste 4 uger. Det kan godt gøre mig lidt nervøs

Hvad gør dig nervøs? Bliver det ikke bare tydeligere eller? Jeg føler nogle gange jeg har en stor rund sten der roterer i maven

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2022

Darling

Sommersol2021 skriver:

Hvad gør dig nervøs? Bliver det ikke bare tydeligere eller? Jeg føler nogle gange jeg har en stor rund sten der roterer i maven

Jeg har også kunne mærke hvordan han har roteret i maven og vendt og drejet sig, lige under navlen og har kunne mærke hvor han ligger henne

Men de sidste to dage har jeg nærmest kun kunne mærke noget når jeg ligger hånden på maven, han er dog meget aktiv når jeg holder på min mave. Og jeg kan mærke at bevægelserne har rykket sig længere op på maven så det kan sagtens være derfor tænker jeg jeg er kun 22+3 så der er jo stadig masser af plads og nok også mere plads efter han er rykket lidt længere op end under navlen hvis det giver mening

Anmeld Citér

25. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

25+6. Så lang ved til termin hvis kvalmen bliver  Har ellers haft det absolut strålende siden uge 16. 

Hvordan går det med jer? 

Ja der er noget tid til termin. Men ikke nødvendigvis at den bliver til termin. 
jeg er 25+3 idag, og har heldigvis ikke kvalme eller noget andet som sådan. Men jeg få ondt nederst i maven når jeg aflevere den store om morgen og henter den store og den lille senere på dagen ( er gående) og det er hver dag jeg få ondt, men når jeg sætter farten ned i til sneglefart så gå det over efter lidt tid. Og det er svært at finde en god stilling om natten at sove i. Så for noget tid siden begyndte jeg at hver gang jeg vender mig på den ene eller andet side så bruger jeg noget af min dyne til at støtte maven med. Men ellers gå jeg hver dag og nyder min graviditet.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg har også kunne mærke hvordan han har roteret i maven og vendt og drejet sig, lige under navlen og har kunne mærke hvor han ligger henne

Men de sidste to dage har jeg nærmest kun kunne mærke noget når jeg ligger hånden på maven, han er dog meget aktiv når jeg holder på min mave. Og jeg kan mærke at bevægelserne har rykket sig længere op på maven så det kan sagtens være derfor tænker jeg jeg er kun 22+3 så der er jo stadig masser af plads og nok også mere plads efter han er rykket lidt længere op end under navlen hvis det giver mening

Det lyder ikke til at der noget at bekymre sig om. (Ved i at det er en dreng) når men han har stadig masser af plads endnu så nok derfor.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Darling

Love Angel skriver:

Det lyder ikke til at der noget at bekymre sig om. (Ved i at det er en dreng) når men han har stadig masser af plads endnu så nok derfor.

Ja vi har vidst det var en dreng siden uge 15 og tak, så er jeg mere rolig jeg mærker ham heldigvis meget, bare på en anden måde  

Anmeld Citér

25. maj 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Ja vi har vidst det var en dreng siden uge 15 og tak, så er jeg mere rolig jeg mærker ham heldigvis meget, bare på en anden måde  

okay  og Det er det vigtigste at du mærker ham hver dag og meget

tidligere har det været nogle gange hvor jeg mærket den bette meget tydelig og rimelig kraftig spark. Men nu har det været sådan her længe hvor jeg mærker den bette men det mest helt nederst eller ude i siderne og ikke så kraftig igen. Kan blive nervøs nogle gange men så tænker jeg at nu har den bevæget sig længere op og den har nok masser af plads endnu og min moderkage ligger foran så tænker det derfor. For når jeg ligger ned og jeg ligger på siderne så kan jeg mærke betydelig kraftigere spark, så tænker det er sikkert pga moderkagen

Anmeld Citér

25. maj 2022

Darling

Love Angel skriver:

okay  og Det er det vigtigste at du mærker ham hver dag og meget

tidligere har det været nogle gange hvor jeg mærket den bette meget tydelig og rimelig kraftig spark. Men nu har det været sådan her længe hvor jeg mærker den bette men det mest helt nederst eller ude i siderne og ikke så kraftig igen. Kan blive nervøs nogle gange men så tænker jeg at nu har den bevæget sig længere op og den har nok masser af plads endnu og min moderkage ligger foran så tænker det derfor. For når jeg ligger ned og jeg ligger på siderne så kan jeg mærke betydelig kraftigere spark, så tænker det er sikkert pga moderkagen

Jeg er meget mere rolig nu tusind tak jeg er førstegangs så det er svært når jeg ikke har noget at sammenligne med, så jeg bliver tit nervøs og grundet de tab vi har været igennem. Det er stadig svært for mig at finde helt ro i det

Ligger dog i sofaen og slapper af nu og havde lagt min ipad på maven, der kom et Ordenligt spark så den rykkede, tænker ikke jeg skal være bekymret alligevel hehe

Anmeld Citér

25. maj 2022

Darling

Darling skriver:

Jeg er meget mere rolig nu tusind tak jeg er førstegangs så det er svært når jeg ikke har noget at sammenligne med, så jeg bliver tit nervøs og grundet de tab vi har været igennem. Det er stadig svært for mig at finde helt ro i det

Ligger dog i sofaen og slapper af nu og havde lagt min ipad på maven, der kom et Ordenligt spark så den rykkede, tænker ikke jeg skal være bekymret alligevel hehe

Min moderkage ligger forresten inde bagved ved ryggen

Anmeld Citér

25. maj 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Man er altid mere nervøs som førstegangs gravid. Og godt du ikke er bekymret mere. og ja hold da op det jo så en super baby dreng du har i maven, når han ligefrem kan sparke din iPad væk han fortæller dig at der intet at være bekymret for.

Anmeld Citér

25. maj 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Min moderkage ligger forresten inde bagved ved ryggen

Okay ja det er heldigt når man har moderkagen ved ryggen så kan man rigtig mærke babyens kraftig spark 

gid min også lå ved ryggen. Det pænt træls at den ligger foran øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.