Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Håber du har fået positivt svar på biopsien CKSJ?

Hvordan har I andre det? Min symptomer er stort set væk. Trætheden, kvalmen og de ømme bryster er væk. Vi skal til scanning i weekenden. For lige at se alt er ok hos bebs og se køn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Soife skriver:

Så har vi været til NF med fine tal og en meget livlig baby

Blev sat 4 dage frem, og har derfor termin 20/9 (bliver selv 30 år d. 19/9 )

Tillykke med den veloverstået NF. 
og ej hvor sjovt

Anmeld Citér

23. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Håber du har fået positivt svar på biopsien CKSJ?

Hvordan har I andre det? Min symptomer er stort set væk. Trætheden, kvalmen og de ømme bryster er væk. Vi skal til scanning i weekenden. For lige at se alt er ok hos bebs og se køn.

Ja håber også at CKSJ har fået positiv svar fra biopsien.

og ja her er ømme bryster næsten også væk. Og få ikke ret meget mere brak fornemmelser når jeg børster tænder. 
tilgengæld er jeg i dag 16+3 og den sidste uge her har jeg tabt mig 1 Kg så jeg er 200 gram fra min start vægt før jeg bliv gravid. Spørg mig ikke hvordan og hvorfor jeg har tabt mig. For det aner jeg ikke, for jeg spiser som jeg skal  men kan være det måske godt nok at det røg af. Det måske lige voldsomt at tag 1 kg og 200 gram på, når jeg kun er 16+3 idag.

Hvor langt hende er du? Og er du så småt ved at tag de første KG på eller ikke endnu?

Anmeld Citér

24. marts 2022

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Ja håber også at CKSJ har fået positiv svar fra biopsien.

og ja her er ømme bryster næsten også væk. Og få ikke ret meget mere brak fornemmelser når jeg børster tænder. 
tilgengæld er jeg i dag 16+3 og den sidste uge her har jeg tabt mig 1 Kg så jeg er 200 gram fra min start vægt før jeg bliv gravid. Spørg mig ikke hvordan og hvorfor jeg har tabt mig. For det aner jeg ikke, for jeg spiser som jeg skal  men kan være det måske godt nok at det røg af. Det måske lige voldsomt at tag 1 kg og 200 gram på, når jeg kun er 16+3 idag.

Hvor langt hende er du? Og er du så småt ved at tag de første KG på eller ikke endnu?

Jeg er 16+0 nu ☺️ Jeg har faktisk ikke vejet mig, men skal til jordemoder på mandag, så der bliver jeg nok vejet. Mine bukser strammer i hvert fald nu Jeg har stadig lidt svært ved at børste de inderste tænder men har ikke kastet op i halvanden uge

Anmeld Citér

25. marts 2022

Soife

Er jeres maver begyndt at vokse sådan rigtigt (ikke bare oppustet)?

Synes ikke at min har den der hårdhed endnu, men jeg ved godt det selvfølgelig er lidt “tidligt” som første gangs gravid.

Anmeld Citér

25. marts 2022

Anonym

Hej alleherinde. Jeg kommer godt nok fra oktober gruppen og er 10 uger henne. 

håber det okay jeg lige spørger herinde

er der nogle af jer der fik lave hcg beta tal og papp a tal og alt var OK ved NF?

Anmeld Citér

25. marts 2022

Darling

Anonym skriver:

Hej alleherinde. Jeg kommer godt nok fra oktober gruppen og er 10 uger henne. 

håber det okay jeg lige spørger herinde

er der nogle af jer der fik lave hcg beta tal og papp a tal og alt var OK ved NF?

Hvad tænker du er et lavt tal? Jeg har aldrig været gravid før nu så jeg ved ikke om mine tal er lave eller "normale"  

Anmeld Citér

25. marts 2022

Anonym

Darling skriver:

Hvad tænker du er et lavt tal? Jeg har aldrig været gravid før nu så jeg ved ikke om mine tal er lave eller "normale"  

Nu vil jeg ikke skræmme nogle eller sætte bekymringer igang

Jeg fik 9,7 beta hcg og 0,2 i papp a

Anmeld Citér

25. marts 2022

Darling

Anonym skriver:

Nu vil jeg ikke skræmme nogle eller sætte bekymringer igang

Jeg fik 9,7 beta hcg og 0,2 i papp a

Okay jeg fik 81 beta hcg og 0,269 papp a

Anmeld Citér

25. marts 2022

Sommersol2021

Soife skriver:

Er jeres maver begyndt at vokse sådan rigtigt (ikke bare oppustet)?

Synes ikke at min har den der hårdhed endnu, men jeg ved godt det selvfølgelig er lidt “tidligt” som første gangs gravid.

Hmm jeg synes stadig det er svært at vurdere. Men har fået en bule under navlen, jeg ikke plejer at have. Og min mave er også større om morgenen (før jeg bliver oppustet) end den plejer, så noget er der sket. Men har også læst at mange 1. gangs først har babybule efter 18 uger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.