Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer. Jeg er også sat til september og skal til nakkefold i morgen. Er der nogen hvor det er første barn?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Årh det rigtig sødt af dig. Og tusind tak. Og ja mega vildt, især at jeg har i denne graviditet taget ægløsningstest og er det MD scanning du mener? Men jeg skal til MD scanning, men vi vil ikke vide kønnet. Med de andre 2 vi har, der har vi holdt det som en overraskelse til fødslen. Og det gør vi også her tredje og sidste graviditet. skal i til kønsscanning?
Årh det rigtig sødt af dig. Og tusind tak. Og ja mega vildt, især at jeg har i denne graviditet taget ægløsningstest
og er det MD scanning du mener? Men jeg skal til MD scanning, men vi vil ikke vide kønnet. Med de andre 2 vi har, der har vi holdt det som en overraskelse til fødslen. Og det gør vi også her tredje og sidste graviditet.
skal i til kønsscanning?
Jeg er imponeret over i kan lade jer overraske med kønnet! Det må være vildt sjovt til fødslen at man ikke ved det jeg er alt for nysgerrig og vi har i dag været afsted til scanning. Vi skal have en lille dreng
CKSJ skriver: Hej med jer. Jeg er også sat til september og skal til nakkefold i morgen. Er der nogen hvor det er første barn?
Hej med dig Det er vores første barn (dog 3. Graviditet).
Held og lykke med nakkefold i morgen
Det er også vores første barn, men 3. Graviditet
1. Barn og 1. Graviditet her
God fornøjelse til NF!
Stjernen15 skriver: Jeg er imponeret over i kan lade jer overraske med kønnet! Det må være vildt sjovt til fødslen at man ikke ved det jeg er alt for nysgerrig og vi har i dag været afsted til scanning. Vi skal have en lille dreng
Self er man nyskerig over hvilken køn det er, og det har det også været sådan med de andre 2. Men det er også en dejlig overraskelse til fødslen at få køn at vide. og vi gjort det med de andre 2. Så self skal det også være en overraskelse med nr 3 barn. og tillykke med den bitte dreng.
Så har jeg været til nakkefold og desværre slog jeg ud på et meget forhøjet HCG - har stadig ikke forstået heelt hvad det betyder
Jeg har fået taget en biopsi af moderkagen og så er det bare at vente. Sikke en dag ..
CKSJ skriver: Så har jeg været til nakkefold og desværre slog jeg ud på et meget forhøjet HCG - har stadig ikke forstået heelt hvad det betyder Jeg har fået taget en biopsi af moderkagen og så er det bare at vente. Sikke en dag ..
Nå for den, det aner jeg heller ikke hvad betyder. Fik du så et lavt odds pga det? Håber alt er ok når dit prøvesvar kommer. Sagde de noget om hvor længe du skulle forvente før der var svar? Det jo hårdt at vente
Jeg ved faktisk heller ikke hvad det betyder. men et til dig. det må være hårdt at vente på svar. håber alt er som det skal være, når du modtager svaret.
Love Angel skriver: Jeg ved faktisk heller ikke hvad det betyder. men et til dig. det må være hårdt at vente på svar. håber alt er som det skal være, når du modtager svaret.
Tak <3 Der er risiko for kromosomfejl, så ville ikke risikere noget. Ja Føler indeni at alt er okay, så den mavefornemmelse må jeg bare gå med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128