Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2022

CKSJ

Sommersol2021 skriver:

Nå for den, det aner jeg heller ikke hvad betyder. Fik du så et lavt odds pga det? Håber alt er ok når dit prøvesvar kommer. Sagde de noget om hvor længe du skulle forvente før der var svar? Det jo hårdt at vente

Ja.. Alt er jo ud fra deres formel, så synes det er lidt skørt. Men også godt at de går med livrem og seler så man kan blive tjekket grundigt. Yes, der kan gå op til 2 uger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
CKSJ skriver:

Tak <3 Der er risiko for kromosomfejl, så ville ikke risikere noget. Ja Føler indeni at alt er okay, så den mavefornemmelse må jeg bare gå med. 

Det skal du også. Være rolig når nu din mavefornemmelse siger dig at alt er okay.

Anmeld Citér

7. marts 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
CKSJ skriver:

Ja.. Alt er jo ud fra deres formel, så synes det er lidt skørt. Men også godt at de går med livrem og seler så man kan blive tjekket grundigt. Yes, der kan gå op til 2 uger

To uger var lang tid! Men godt du har en god fornemmelse, mon ikke det kommer til at gå helt fint

Anmeld Citér

7. marts 2022

CKSJ

Sommersol2021 skriver:

To uger var lang tid! Men godt du har en god fornemmelse, mon ikke det kommer til at gå helt fint

Meget! Jo det håber jeg

Anmeld Citér

10. marts 2022

HappyCamper

Vi skal til nakkefoldsscanning i morgen, men vores mindste er blevet syg, så jeg skal nok afsted alene.

Jeg må sige at jeg er virkelig ærgerligt og også lidt nervøs. Jeg er ikke helt ung (36) og det giver jo i sig selv en større risiko for at alting ikke er top dollar. 

Øv øv! Det er godt nok dårlig timing.

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4

Vi skal til nakkefoldsscanning i morgen, men vores mindste er blevet syg, så jeg skal nok afsted alene.

Jeg må sige at jeg er virkelig ærgerligt og også lidt nervøs. Jeg er ikke helt ung (36) og det giver jo i sig selv en større risiko for at alting ikke er top dollar. 

Øv øv! Det er godt nok dårlig timing.

Øv øv ja dårlig timing. 
kunne bedste forældre ikke hjælpe så du og manden/kæresten tar afsted sammen? 

Anmeld Citér

10. marts 2022

HappyCamper

Love Angel skriver:

Øv øv ja dårlig timing. 
kunne bedste forældre ikke hjælpe så du og manden/kæresten tar afsted sammen? 

De ved ikke noget om graviditeten - og så arbejder de desværre alle fire endnu. 

Jeg var til en selvbetalt scanning i sidste uge, hvor alt var som det skulle være og damen der scannede sagde at nakkefolden var som den skulle være. Det tæller vel en del op? ����‍♀️

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
HappyCamper skriver:

De ved ikke noget om graviditeten - og så arbejder de desværre alle fire endnu. 

Jeg var til en selvbetalt scanning i sidste uge, hvor alt var som det skulle være og damen der scannede sagde at nakkefolden var som den skulle være. Det tæller vel en del op? ����‍♀️

Når for Søren okay. Ja okay så det svært når de ikke ved det. 

og det er da en stor plus at du bliv scannet for kun en uge siden. Så tag det helt rolig og slap af, og glæd dig til igen at se den lille baby i maven og høre dens hjertelyd 

Anmeld Citér

10. marts 2022

HappyCamper

Love Angel skriver:

Når for Søren okay. Ja okay så det svært når de ikke ved det. 

og det er da en stor plus at du bliv scannet for kun en uge siden. Så tag det helt rolig og slap af, og glæd dig til igen at se den lille baby i maven og høre dens hjertelyd 

Du har helt ret.

Der er heller ingen grund til at tage sorgerne på forskud.. :-)

Anmeld Citér

10. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
HappyCamper skriver:

Du har helt ret.

Der er heller ingen grund til at tage sorgerne på forskud.. :-)

Netop det var også ordet. Man skal ikke tag sorgerne på forskud. 
held og Lykke med imorgen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.