Min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Lad vær! 

Selvfølgelig føler du et savn og en tomhed nu! Det er helt normalt efter er brud. Især når man har børn. (Jeg er der selv lige nu, med et nyligt brud) Men tiden vil vise dig at det var det rigtige. Alene de ting du skriver her siger jo alt om at du faktisk har det bedre uden ham. Du føler dig som en bedre mor. Du kan se at han er egoistisk og kontrollerende. 

Du skal nok blive hel igen! Finde dit fodfæste, og en skønne dag møde en dejlig mand der vil prioritere og gå på kompromis for dig og jeres fælles lykke. 

Gode råd du kommer med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Lad vær! 

Selvfølgelig føler du et savn og en tomhed nu! Det er helt normalt efter er brud. Især når man har børn. (Jeg er der selv lige nu, med et nyligt brud) Men tiden vil vise dig at det var det rigtige. Alene de ting du skriver her siger jo alt om at du faktisk har det bedre uden ham. Du føler dig som en bedre mor. Du kan se at han er egoistisk og kontrollerende. 

Du skal nok blive hel igen! Finde dit fodfæste, og en skønne dag møde en dejlig mand der vil prioritere og gå på kompromis for dig og jeres fælles lykke. 

Gode råd

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Så i synes ikke jeg skal flytte tilbage til ham

Anmeld Citér

17. juli 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvilke gode grunde er der til at flytte retur? Jeg ser kun at du vil retur fordi du synes det er svært at drømmen om kernefamilie er brast.

Prøv at lave en liste med for og imod. 

For:

Du har følelser for ham

Du vil gerne have en kernefamilie 

Imod: 

Du bryder dig virkelig ikke om at bo hvor han vil bo, og det bliver ikke lavet om. 

Han er kontrollerende 

Han er egoistisk og ønsker ikke at gå på kompromis for dig.

- Fortsæt selv. 

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvilke gode grunde er der til at flytte retur? Jeg ser kun at du vil retur fordi du synes det er svært at drømmen om kernefamilie er brast.

Prøv at lave en liste med for og imod. 

For:

Du har følelser for ham

Du vil gerne have en kernefamilie 

Imod: 

Du bryder dig virkelig ikke om at bo hvor han vil bo, og det bliver ikke lavet om. 

Han er kontrollerende 

Han er egoistisk og ønsker ikke at gå på kompromis for dig.

- Fortsæt selv. 

Det var et rigtig godt forslag, det vil jeg gøre

Anmeld Citér

17. juli 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvilke gode grunde er der? Udover jeres søn og forelskelse? 

Anmeld Citér

17. juli 2021

Kontrast

Min erfaring er, at en forelskelse ikke nødvendigvis er sund, og at der i øvrigt skal en del mere end sådan en til at bære et forhold. Især hvis man er forældre. Så jeg ville ikke flytte tilbage til ham, men det er jo dit eget valg. 

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Min erfaring er, at en forelskelse ikke nødvendigvis er sund, og at der i øvrigt skal en del mere end sådan en til at bære et forhold. Især hvis man er forældre. Så jeg ville ikke flytte tilbage til ham, men det er jo dit eget valg. 

Hvad skal der ellers til i et forhold? Er bare nysgerrig 

Anmeld Citér

17. juli 2021

Kontrast

For mig ville der også skulle gensidig respekt, omsorg, fælles livsmål og interesser til, hvis det skulle være holdbart. Især hvis vi var forældre. Jeg har prøvet at være frygteligt forelsket i en fyr, men vi havde intet til fælles og opbyggede hurtigt en relation, hvor vi ikke behandlede hinanden ordentligt (blæste på aftaler, var jaloux, isolerede hinanden og i øvrigt vadede ind og ud af hinandens liv - det var on and off), hver gang vi mødtes efter nogle uger eller måneder blomstrede forelskelsen op igen, men hver gang gik der kort tid før vores sædvanlige problemer dukkede op igen, sammen med vores forskelligheder. 

Anmeld Citér

17. juli 2021

DueFar

Anonym skriver:

Fælles værdier, fælles fodslag, fælles ideer om hvordan arbejde skal fordeles.

Kommunikation om økonomi, forbrug af tid, arbejde, pasning af børn, håndtering af svigerfamiler og hvad man skal i ferien.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.