Jeg ved godt det ikke er det din tråd handler om, men synes jeg alligevel vil kommentere på det.
Jeg kan huske du har lavet 1 eller 2 tråde om alt det her med at bo i en by man ikke trives i, hvad du kunne finde på af aktiviteter og vist også en tråd om at gå fra din ex fordi han ikke ville flytte (beklager hvis jeg husker forkert og det ikke var dig).
Jeg tænker bare jeg må give de andre ret i tråden, synes du skal overveje om I skal finde sammen igen. I hvert fald lige tænke over om der er noget der har ændret sig siden I gik fra hinanden? For det lyder ikke helt sådan, det lyder som om at det der gjorde du gik fra ham stadig er der. Og så ender I vel bare i samme situation igen? Og hvor længe går der så før du går igen? Tænker mest på jeres barn, synes det vil være synd og forvirrende for det. Jeg forstår godt at det er svært fordi du stadig elsker ham, men det gjorde du jo også før I gik fra hinanden. Spørgsmålet er om det er nok, hvis I ikke har løst jeres uenighed?
Ved godt det måske lyder lidt hårdt, men jeg skriver det med de bedste intentioner for dit barn og dig.
Anmeld
Citér