Min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2021

Pb18

Måske kunne din søn gå til svømning/fodbold eller andet om lørdagen, biblioteket har ofte også diverse arrangementer, der er forskellige legepladser man kan opsøge.

Jeg tænker at der nok skal være noget at lave, om ikke andet i en nærliggende by?

Men hvis du er flyttet pga at du savnede din nuværende by, synes jeg at du skal overveje meget nøje, før du flytter tilbage til din eks. Nu ved jeg ikke hvor længe i har været væk fra hinanden, men det er mange skift at forholde sig til for din søn, hvis du skulle fortryde igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Ja lige præcis. Tror det er pga økonomien at det er lidt dyrt at pendle frem og tilbage hver eneste lørdag, men jeg skal helt klart snakke med ham om det igen. Han er jo alligevel ikke hjemme så kan jeg ligeså godt tage væk.

Ja, du har forstået det rigtigt. Vi bor ikke sammen men jeg elsker ham stadig.

Er det fordi du tager hen i hans lejlighed og henter jeres søn, og i så fald ville skulle tilbage til din egen lejlighed sammen med jeres søn. Også det samme om aftenen igen, at det ville blive dyrt?

Hvis det f.eks. er farens lørdag hver anden lørdag og du derfor er hos jeres søn der, så kunne I måske aftale at faren kører sønnen hen til dig lørdag og henter ham igen om aftenen - det er jo ham (i mit eksempel) der har behov for at du tager jeres søn, så må han vel også selv transportere ham.

Bare glem ovenstående hvis det ikke er rigtig forstået

Anmeld Citér

15. juli 2021

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Måske kunne din søn gå til svømning/fodbold eller andet om lørdagen, biblioteket har ofte også diverse arrangementer, der er forskellige legepladser man kan opsøge.

Jeg tænker at der nok skal være noget at lave, om ikke andet i en nærliggende by?

Men hvis du er flyttet pga at du savnede din nuværende by, synes jeg at du skal overveje meget nøje, før du flytter tilbage til din eks. Nu ved jeg ikke hvor længe i har været væk fra hinanden, men det er mange skift at forholde sig til for din søn, hvis du skulle fortryde igen. 

Ja det rigtigt

Anmeld Citér

15. juli 2021

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Er det fordi du tager hen i hans lejlighed og henter jeres søn, og i så fald ville skulle tilbage til din egen lejlighed sammen med jeres søn. Også det samme om aftenen igen, at det ville blive dyrt?

Hvis det f.eks. er farens lørdag hver anden lørdag og du derfor er hos jeres søn der, så kunne I måske aftale at faren kører sønnen hen til dig lørdag og henter ham igen om aftenen - det er jo ham (i mit eksempel) der har behov for at du tager jeres søn, så må han vel også selv transportere ham.

Bare glem ovenstående hvis det ikke er rigtig forstået

Jeg skrev fordi jeg overvejede at flytte tilbage men så kunne jeg komme til den by hver lørdag og hygge os der. Mine forældre bor i samme by. 

Anmeld Citér

15. juli 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Ja, det havde jeg også foreslået, men han synes kun det skulle være hver anden lørdag

Det bestemmer han vel ikke når han ikke er hjemme alligevel??

Anmeld Citér

15. juli 2021

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Det bestemmer han vel ikke når han ikke er hjemme alligevel??

Nej men vi skal lige undersøge om vi har råd til det

Anmeld Citér

16. juli 2021

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Nej men vi skal lige undersøge om vi har råd til det

Det du skriver lige der får min alarmklokke til at ringe.

Hvis økonomien er så dårlig at du og jeres søn skal være stavnsbundet til en by, som gør dig ulykkelig - og dette skyldes, at dit barns far prioriterer at bruge en HEL dag hver uge på en hobby, så er der sgi noget galt!

Jeg tror slet ikke det er en god ide at gå tilbage. Din søns far sætter tydeligvis sine egne behov forrest - ØV!

Anmeld Citér

16. juli 2021

Kir

Jeg ved godt det ikke er det din tråd handler om, men synes jeg alligevel vil kommentere på det. 

Jeg kan huske du har lavet 1 eller 2 tråde om alt det her med at bo i en by man ikke trives i, hvad du kunne finde på af aktiviteter og vist også en tråd om at gå fra din ex fordi han ikke ville flytte (beklager hvis jeg husker forkert og det ikke var dig). 

Jeg tænker bare jeg må give de andre ret i tråden, synes du skal overveje om I skal finde sammen igen. I hvert fald lige tænke over om der er noget der har ændret sig siden I gik fra hinanden? For det lyder ikke helt sådan, det lyder som om at det der gjorde du gik fra ham stadig er der. Og så ender I vel bare i samme situation igen? Og hvor længe går der så før du går igen? Tænker mest på jeres barn, synes det vil være synd og forvirrende for det. Jeg forstår godt at det er svært fordi du stadig elsker ham, men det gjorde du jo også før I gik fra hinanden. Spørgsmålet er om det er nok, hvis I ikke har løst jeres uenighed?

Ved godt det måske lyder lidt hårdt, men jeg skriver det med de bedste intentioner for dit barn og dig. 

Anmeld Citér

16. juli 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Man kan strække sig langt for familie og kærlighed, men man skal ikke undervurdere vigtigheden i at trives hvor man bor.

Det er immervæk størstedelen af ens liv man bruger der og når der går dagligdag i den, så kommer det til at fylde uforholdsmæssigt meget hvis man ikke er glad. 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Jeg ved godt det ikke er det din tråd handler om, men synes jeg alligevel vil kommentere på det. 

Jeg kan huske du har lavet 1 eller 2 tråde om alt det her med at bo i en by man ikke trives i, hvad du kunne finde på af aktiviteter og vist også en tråd om at gå fra din ex fordi han ikke ville flytte (beklager hvis jeg husker forkert og det ikke var dig). 

Jeg tænker bare jeg må give de andre ret i tråden, synes du skal overveje om I skal finde sammen igen. I hvert fald lige tænke over om der er noget der har ændret sig siden I gik fra hinanden? For det lyder ikke helt sådan, det lyder som om at det der gjorde du gik fra ham stadig er der. Og så ender I vel bare i samme situation igen? Og hvor længe går der så før du går igen? Tænker mest på jeres barn, synes det vil være synd og forvirrende for det. Jeg forstår godt at det er svært fordi du stadig elsker ham, men det gjorde du jo også før I gik fra hinanden. Spørgsmålet er om det er nok, hvis I ikke har løst jeres uenighed?

Ved godt det måske lyder lidt hårdt, men jeg skriver det med de bedste intentioner for dit barn og dig. 

Ja, det var mig der skrev tråden og jeg giver dig fuldstændig ret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.