Det er netop udsagn som dette, som får dig til at fremstå naiv eller måske gør mig bekymret. “Han har sagt at det vil stoppe”... nå ja, men altså mænd der tæver deres koner lover også ofte at stoppe. Mennesker med misbrug lover også jævnligt at stoppe. Osv. Det interessante er ikke hvad han lover og siger - der interessante er at du gør op med dig selv hvad dine værdier og grænser er, hvilket liv du gerne vil leve .. og så derefter overvejer grundigt om, han viser dig tilstrækkelig at det er noget han kan og vil ... og det kunne måske være en meget god idé, ikke mindst for dit barns skyld, at vente ret længe med at træffe afgørende beslutninger såsom at flytte sammen igen, indtil du var meget sikker i din sag ...
Hvorfor prøver I ikke at være kærester og bo hver for sig?
Det vil han ikke. Jeg har forslået vi kunne være kærester og bo hver for sig, men han vil ik gå med til det. Vi bor pt en time fra hinanden. Det ville også være rigtig godt for mig. Da jeg så kan blive boende i den by jeg helst vil. Han mener det er noget rod at være kærester og bo hver for sig når vi har et barn.
Men jeg kan godt se, her det igen ham der gerne vil bestemme at det ikke skal være på den måde 
Jeg tager heller ikke nogen beslutning før jeg er helt sikker.
Anmeld
Citér