Min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Det du skriver lige der får min alarmklokke til at ringe.

Hvis økonomien er så dårlig at du og jeres søn skal være stavnsbundet til en by, som gør dig ulykkelig - og dette skyldes, at dit barns far prioriterer at bruge en HEL dag hver uge på en hobby, så er der sgi noget galt!

Jeg tror slet ikke det er en god ide at gå tilbage. Din søns far sætter tydeligvis sine egne behov forrest - ØV!

Ja han er meget egoistisk. Og han vil også gerne bestemme alt når vi er sammen med vores søn. Det er som om det er hans ord der vægter højest. Vi har lige været sammen nogle dage, og der kunne jeg mærke jeg føler mig bedre tilpas i mor rollen når jeg er alene mor. Han kan gøre mig usikker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Man kan strække sig langt for familie og kærlighed, men man skal ikke undervurdere vigtigheden i at trives hvor man bor.

Det er immervæk størstedelen af ens liv man bruger der og når der går dagligdag i den, så kommer det til at fylde uforholdsmæssigt meget hvis man ikke er glad. 

Ja

Anmeld Citér

16. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Ja han er meget egoistisk. Og han vil også gerne bestemme alt når vi er sammen med vores søn. Det er som om det er hans ord der vægter højest. Vi har lige været sammen nogle dage, og der kunne jeg mærke jeg føler mig bedre tilpas i mor rollen når jeg er alene mor. Han kan gøre mig usikker

Har du så ikke selv svaret der

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Har du så ikke selv svaret der

Det har jeg. Men det er bare svært når man elsker ham stadig. Der var mange minusser i forholdet, men kærlighed gør blind. Han ville også kontrollere min økonomi og have jeg skulle overføre mine penge til ham, så han skulle styre hvor meget jeg fik overført hver uge.  

Anmeld Citér

16. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Det har jeg. Men det er bare svært når man elsker ham stadig. Der var mange minusser i forholdet, men kærlighed gør blind. Han ville også kontrollere min økonomi og have jeg skulle overføre mine penge til ham, så han skulle styre hvor meget jeg fik overført hver uge.  

Der er svært! Men det gode er at du spotter disse ting og reagerer, det er meget vigtigt.

Nu er du mor, så kan du ikke lade dig styre af kærlighed men må gøre hvad der er bedst for dig og din søn. Du ved nu at du har det bedre som alenemor, det betyder at din søn også har det bedre. Du ved at du ikke er glad for at bo i hans by og at han er kontrollerende.

Jeg tror du skal holde fast i din mavefornemmelse, den der gjorde at du flyttede ud. Hvis du har mulighed for det så opsøg noget terapi. Det kan hjælpe dig til at holde rede i det hele og ikke lade dig styre af følelser. Det kan være nødvendigt, især når man har en kontrollerende person tæt på sig

Anmeld Citér

16. juli 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvorfor ville du så være sammen med ham? 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hvorfor ville du så være sammen med ham? 

Jeg var tiltrukket af ham og blev forelsket.. har stadig følelser for ham

Anmeld Citér

16. juli 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg var tiltrukket af ham og blev forelsket.. har stadig følelser for ham

Men alligevel har du jo din tvivl, når du skriver herinde og er i tvivl om hvad du skal gøre. 
Du vil gerne rykke dig for ham, men han gider ikke gøre noget for dig? Tror du at han vil ændre sig? 

Tænker at det er nyt at I er gået fra hinanden, og derfor er følelserne jo stadigvæk i spil.. 

Er du sikker på at det er forelskelse eller bare drømmen om at være en familie? (Det har jeg nemlig hørt før) 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Lad vær! 

Selvfølgelig føler du et savn og en tomhed nu! Det er helt normalt efter er brud. Især når man har børn. (Jeg er der selv lige nu, med et nyligt brud) Men tiden vil vise dig at det var det rigtige. Alene de ting du skriver her siger jo alt om at du faktisk har det bedre uden ham. Du føler dig som en bedre mor. Du kan se at han er egoistisk og kontrollerende. 

Du skal nok blive hel igen! Finde dit fodfæste, og en skønne dag møde en dejlig mand der vil prioritere og gå på kompromis for dig og jeres fælles lykke. 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Men alligevel har du jo din tvivl, når du skriver herinde og er i tvivl om hvad du skal gøre. 
Du vil gerne rykke dig for ham, men han gider ikke gøre noget for dig? Tror du at han vil ændre sig? 

Tænker at det er nyt at I er gået fra hinanden, og derfor er følelserne jo stadigvæk i spil.. 

Er du sikker på at det er forelskelse eller bare drømmen om at være en familie? (Det har jeg nemlig hørt før) 

Tror mere det er drømmen om at være en familie. For han gider ikke rykke sig for mig eller ændre på noget. Det har han allerede sagt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.