Hej med jer, Ibsy, MaybeBaby og Flintstone
Jeg så pludselig i mit spamfilter at der var notifikationer fra baby.dk, og så var det glædeligt at se indlæg fra jer
og dejligt at høre at I alle har det godt.
Her går det også godt alt i alt. Jeg stoppede med at amme, allerede ved de 10 måneder tror jeg det var, da Jonathan selv gik fra. Godnatflasken stoppede vi med da han var ca. 13 mdr. og i dag er han præcis 14 måneder 
Han er lige blevet kørt ind i en ny vuggestue efter 3 måneder i den første. Den første vuggestue lå noget langt væk og blev tildelt os på pladsgarantien. Så vi har flyttet ham til den lokale vuggestue, da der blev plads. Men vi elskede faktisk den første vuggestue, og Jonathan har fået en lidt mellem start i den nye lokale, hvor de har mange små og ikke helt har det samme overskud. Han har samtidigt haft en periode med flere tænder og lidt sygdom. Men i dag synes jeg at han virkede glad da jeg hentede ham, og de siger også at han har det godt derhenne. Så mon ikke det ender fint
Han er dygtig motorisk og kan næsten løbe. Han siger småord og dyrelyde, og er generelt en meget glad nysgerrig dreng. Han elsker vandkander og man ser mig tit bære rundt på ham, mens han dirigerer mig rundt ved at pege med vandkanden og sige insisterende lyde
han kan også blive virkelig frustreret når jeg siger nej til at fylde nyt vand på kanden 
Vi fik en kattekilling da han var 10 måneder, og de er bedste venner og leger meget sammen. Det har været guld værd at få den.
Jeg personligt kunne godt være blevet på barsel, men jeg måtte jo på arbejde igen. Det var ok at starte, -det var en blød start, men jeg faldt ikke rigtigt til i en ny struktur. Så jeg har valgt at skifte og starter nyt job i næste måned. Det glæder jeg mig til.
Vores primære rytme er at min mand afleverer og jeg henter. Det fungerer ret fint. Og J har ikke været ret meget syg. Men alligevel synes jeg at al fritid spises af enten at være på med Jonathan eller også praktiske ting. Jeg savner lidt bare at kunne smide mig med en bog og læse i timevis. Ind imellem går jeg ud og mødes med venner alene, men jeg savner som introvert den der egotid man bare havde før.
Men jeg elsker at være sammen med Jonathan - og glæder mig altid til at skulle hente ham osv. Han er simpelthen så sød og kær
den der smaskforelskelse i eget nye barn, den går vist ikke over her …
Jeg håber at I stadig har det godt ❤️ Tanker til jer herfra 

Anmeld
Citér