GLEM alle dem, som aldrig har prøvet at have det dårligt og mener, at du skal ofre dit eget velvære..
Kig på det sådan her:
Hvis du holder dem hjemme nu, så letter det samfundet lige her og nu, men belaster det senere, fordi du er blevet fyret fra jobbet og ender på offentlig ydelse, OG dine børn får en mor som skælder dem ud og ikke har overskud til dem..
Hvis du sender dem af sted, så belaster det samfundet lige her og nu, MEN letter samfundet senere, da du så er klar til at komme ud og bidrage til samfundet i stedet for fx at ende på dagpenge eller kontanthjælp.. Hvad tror du, at samfundet er bedst tjent med i længden? OG dine børn har en mor, der er glad og har overskud til dem.. Din partner har en kæreste/kone, der har overskud til at hjælpe ham i hverdagen, i stedet for at han måske skal tage sig af både børn OG hjemmet, fordi du er gået ned og ikke kan noget..
Hvad er bedst?
Please pas på dig selv, og hold kun dine børn hjemme, HVIS du har overskud og lyst..
Jeg taler af erfaring, og fx en her i tråden kom med et "råd" til mig om, at jeg bare skulle tage mig sammen og lade være med at "fodre" angsten, men at jeg skulle presse mig selv.. Heldigvis lyttede jeg ikke til hende, for så ville jeg stadig have angst og muligvis have forladt min familie (inklusiv min elskede datter) i dag.. Men jeg har det godt i dag.. Jeg har nærmest ingen angst mere, og min depression er også helt væk, og dette skete, fordi jeg tog mig TID til at komme over begge ting i mit eget tempo i stedet for at presse mig selv
Anmeld
Citér