Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Hvis du har testet idag og den er negativ, så er der desværre intet for end at vente 2 dage og se om din mens kommer, og hvis ikke den gør så test igen. Og ellers bliv ved med at teste med 2 dags mellemrum hver gang. Når vi kvinder prøver at blive gravide så bemærker vi de mindste tegn og hvis vores menses ikke kommer samme dag vi forventer den så begynder vi at tænke graviditet. 

Hvor meget styr har du på hvornår din menses kommer? 

Men i hvert fald krydser jeg fingre for at du snart stå med en positivt test. Giv igen en opdate om 2 dage

Altså de sidste 3 gange, er min mens kommet præcis samme dag, og omkring samme tidspunkt også.. �� Så det er lidt mærkeligt.. Men tør bare ikke håbe for meget endnu ������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MichelleGR skriver:

Altså de sidste 3 gange, er min mens kommet præcis samme dag, og omkring samme tidspunkt også.. �� Så det er lidt mærkeligt.. Men tør bare ikke håbe for meget endnu ������

Altså i starten af din tråd skrev du det her. 

Hej alle skønne damer.. Min kæreste og jeg er igang med det store baby projekt, og er gået 1 dag over forventet menstruation.. Virkelig ømme bryster og er sindssyg "hård" nederst på maven? Men det kan jo også bare være tegn på at menstruationen er på vej.. Hvad har i oplevet som tegn? Min ÆL var d. 1 december? 

Så det vil sige du mener de sidste 3 gange, er dem der var før Du skrev tråden. Og de her aller sidste 2 gange af dine cyklus har jo været at du er gået over tid. 

Anmeld Citér

13. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Altså i starten af din tråd skrev du det her. 

Hej alle skønne damer.. Min kæreste og jeg er igang med det store baby projekt, og er gået 1 dag over forventet menstruation.. Virkelig ømme bryster og er sindssyg "hård" nederst på maven? Men det kan jo også bare være tegn på at menstruationen er på vej.. Hvad har i oplevet som tegn? Min ÆL var d. 1 december? 

Så det vil sige du mener de sidste 3 gange, er dem der var før Du skrev tråden. Og de her aller sidste 2 gange af dine cyklus har jo været at du er gået over tid. 

Lige præcis.. Godt du har mere styr på det end jeg selv har, er så forvirret over det for tiden.. Tror det er fordi man ønsker sig det så meget 

Anmeld Citér

13. januar 2021

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Lige præcis.. Godt du har mere styr på det end jeg selv har, er så forvirret over det for tiden.. Tror det er fordi man ønsker sig det så meget 

Det helt normalt det du oplever, når nu det betyder så meget for dig. Så bliver man forvirret og går og tænker konstant på det. Fordi det er et højt ønske. 

JEG VED DET ER LETTER SAGT END GJORT. Men Tag en dyb indånding og slap af i kroppen, og prøv at tænke på noget andet i de her par dage. Også teste om 2 dage hvis din menses stadig ikke er dukket op.

Anmeld Citér

14. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Det helt normalt det du oplever, når nu det betyder så meget for dig. Så bliver man forvirret og går og tænker konstant på det. Fordi det er et højt ønske. 

JEG VED DET ER LETTER SAGT END GJORT. Men Tag en dyb indånding og slap af i kroppen, og prøv at tænke på noget andet i de her par dage. Også teste om 2 dage hvis din menses stadig ikke er dukket op.

I will! Jeg giver en opdatering ☺️

Anmeld Citér

14. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Min mens er kommet i dag, øv øv.. Vi prøver igeeeen 

Anmeld Citér

14. januar 2021

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Min mens er kommet i dag, øv øv.. Vi prøver igeeeen 

Nårh øv øv. Men Skidt pyt om igen

Anmeld Citér

23. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24

Min mens er nu forsinket på 11 dagen, tog en test i forgårs som var negativ??

Anmeld Citér

23. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
MichelleGR skriver:

Min mens er nu forsinket på 11 dagen, tog en test i forgårs som var negativ??

Hvis din mens er forsinket på 11 dagen, ville jeg nok teste imorgen tidlig, og se hvad den siger.

Uanset hvad, hvis den ikke er dukket op mandag, så tag til lægen

Anmeld Citér

25. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Lambi90 skriver:

Hvis din mens er forsinket på 11 dagen, ville jeg nok teste imorgen tidlig, og se hvad den siger.

Uanset hvad, hvis den ikke er dukket op mandag, så tag til lægen

Jeg tester fortsat negativ, og ingen mens.. Ringer til min læge mandag ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.