Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.437 visninger
71 svar
12 synes godt om
14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24

Hej alle skønne damer.. Min kæreste og jeg er igang med det store baby projekt, og er gået 1 dag over forventet menstruation.. Virkelig ømme bryster og er sindssyg "hård" nederst på maven? Men det kan jo også bare være tegn på at menstruationen er på vej.. Hvad har i oplevet som tegn? Min ÆL var d. 1 december? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2020

Babilooo

Hvad med at teste  

Anmeld Citér

14. december 2020

Sanneh

Ja, se at få købt den test:-)

Anmeld Citér

14. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja hvis du er 1 dag over tid, så det bare med at går ud og købe en test med det samme

Anmeld Citér

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Tjullehej skriver:

Hvad med at teste  

Er bare bange for at teste for tidligt ����

Anmeld Citér

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Ja hvis du er 1 dag over tid, så det bare med at går ud og købe en test med det samme

Er det ikke for tidligt?? 

Anmeld Citér

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Sanneh skriver:

Ja, se at få købt den test:-)

Ja det siger folk godt, men er det ikke alt for tidligt?  Er så bange for at blive skuffet.. 

Anmeld Citér

14. december 2020

Babilooo

MichelleGR skriver:

Ja det siger folk godt, men er det ikke alt for tidligt?  Er så bange for at blive skuffet.. 

Tja ... uanset om du tager ingen eller 120 tests vil der være ca 22 pct sandsynlighed for en abort i de første uger. Man tester når man skulle have haft menstruation typisk. Hvis der ikke er en streg er du med al sandsynlighed ikke gravid. 
Held og lykke 

Anmeld Citér

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Tjullehej skriver:

Tja ... uanset om du tager ingen eller 120 tests vil der være ca 22 pct sandsynlighed for en abort i de første uger. Man tester når man skulle have haft menstruation typisk. Hvis der ikke er en streg er du med al sandsynlighed ikke gravid. 
Held og lykke 

Er den her ikke negativ, eller er der en streg ved siden af? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MichelleGR skriver:

Er den her ikke negativ, eller er der en streg ved siden af? 

Den ser negativt ud. Og du er 1 dag over tid. Som regel så kan de fleste teste positivt 1 dag over tid, hvis man altså er gravid. 

Men det ikke ens betydning med at du ikke kan teste positivt om en uges tid, hvis du altså er gravid. Så er mit råd nok at så må du lige vente en uge før du tester igen. Kan være i løbet af ugen at du få din menses. Og hvis ikke den gør om en uge så kan du tag en test mere. 

Giv en opdate

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.