Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
MichelleGR skriver:

Jeg tester fortsat negativ, og ingen mens.. Ringer til min læge mandag ����

Ved du hvor nu havde ÆL?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2021

Charl90

Har du været på prævention inden I gik i gang med at prøve? Fx p-pille stop kan godt give homonelle forandringer (graviditetslignende symptomer) og uregelmæssig mens.

Hvis ikke du allerede bruger ÆL test, så vil jeg klart anbefale det og tracke i en app, så du bliver fortrolig med din cyklus.

Efter mit p-pille stop tog det mig 15 måneder at blive gravid og denne gang har det tager 8 måneder på regelmæssig cyklus.

Prøv ikke at stresse for meget. Langt de fleste bliver gravide inden for det første år

Anmeld Citér

27. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Charl90 skriver:

Har du været på prævention inden I gik i gang med at prøve? Fx p-pille stop kan godt give homonelle forandringer (graviditetslignende symptomer) og uregelmæssig mens.

Hvis ikke du allerede bruger ÆL test, så vil jeg klart anbefale det og tracke i en app, så du bliver fortrolig med din cyklus.

Efter mit p-pille stop tog det mig 15 måneder at blive gravid og denne gang har det tager 8 måneder på regelmæssig cyklus.

Prøv ikke at stresse for meget. Langt de fleste bliver gravide inden for det første år

Jeg var på p-piller inden, men har været stoppet på dem siden oktober/november sidste år, og har oplevet at min mens gik sådan 5-6 dage over, men aldrig på 15 dagen, som det er nu

Anmeld Citér

27. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Lambi90 skriver:

Ved du hvor nu havde ÆL?

Mellem d. 10-13 April

Anmeld Citér

27. april 2021

Lambi90

MichelleGR skriver:

Mellem d. 10-13 April

Jamen, så skulle du jo først have mens mellem d. 24-27. April? 

Anmeld Citér

27. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24

Jamen, så skulle du jo først have mens mellem d. 24-27. April? 

Altså min sidste menstruation stoppede d. 20 marts - og det har jeg tastet ind i en app, og udfra den skulle jeg have ÆL fra d. 10-13 april?

Anmeld Citér

27. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
MichelleGR skriver:

Altså min sidste menstruation stoppede d. 20 marts - og det har jeg tastet ind i en app, og udfra den skulle jeg have ÆL fra d. 10-13 april?

Og startede d. 15 marts? 

Anmeld Citér

27. april 2021

Lambi90

MichelleGR skriver:

Hmm, har du prøvet at bruge Æl teste, eller er det kun appen? 

Hvis du havde Ægløsning ml 10-13 april, så er du ikke over tid endnu, da mens kommer 14 dage efter ægløsningen. Altså er det reelt først fra idag du evt går over tid

Anmeld Citér

27. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Lambi90 skriver:

Hmm, har du prøvet at bruge Æl teste, eller er det kun appen? 

Hvis du havde Ægløsning ml 10-13 april, så er du ikke over tid endnu, da mens kommer 14 dage efter ægløsningen. Altså er det reelt først fra idag du evt går over tid

Jeg har kun brugt appen.. Så kan faktisk ikke vide det helt præcist Jeg må lige se om den dukker op.. Det er så forvirrende med ens mens, efter p-pille stop.. Fordi man har været vant til den er regelmæssig

Anmeld Citér

28. april 2021

Kir

Men hvis du havde mens onkring d 20. marts, så skulle der ifølge app'en gå 4 uger til ÆL? Det er da ret lang tid, synes da det plejer at vær ca 14 dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.