Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
MichelleGR skriver:

Ikke meget overhovedet.. Slet ikke samme længde, som når jeg plejer at få min menstruation  Kan selvfølgelig også være at jeg bare bilder mig selv alt sammen ind, fordi man ønsker det så meget.. 

Samme mængde* plus at jeg er øm i lænden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MichelleGR skriver:

Ikke meget overhovedet.. Slet ikke samme længde, som når jeg plejer at få min menstruation  Kan selvfølgelig også være at jeg bare bilder mig selv alt sammen ind, fordi man ønsker det så meget.. 

Der kan jeg ikke være uenig i. Da man nemt kan bilde sig selv ALT ind, hvis man ønsker det så meget. 

Og nej self kan menses ikke kun vare en dag. Men er det lille smulle du blødte? Eller har du fyldt mindst 1 bind?

Anmeld Citér

18. december 2020

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Samme mængde* plus at jeg er øm i lænden.. 

Øm i lænden kan nogle godt af pga menses

Anmeld Citér

18. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Der kan jeg ikke være uenig i. Da man nemt kan bilde sig selv ALT ind, hvis man ønsker det så meget. 

Og nej self kan menses ikke kun vare en dag. Men er det lille smulle du blødte? Eller har du fyldt mindst 1 bind?

Jeg bruger godt nok ikke bind, men tamponer.. Og de plejer at være godt "blødt til" og der har været meget lidt på dem jeg nu har haft oppe, og her i morges var det bare helt væk? 

Anmeld Citér

18. december 2020

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Implantations blødningen sker 3+0/1,og ikke ved forventet menstruation desværre.

Og desværre kan en menstruation godt ud af det blå ændre sig, så man kun bløder feks 1 dag. 

Der er ikke andet for, end evt at teste igen om nogle dage, hvis du fortsat mistænker du er gravid. 

Anmeld Citér

18. december 2020

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Jeg bruger godt nok ikke bind, men tamponer.. Og de plejer at være godt "blødt til" og der har været meget lidt på dem jeg nu har haft oppe, og her i morges var det bare helt væk? 

Jeg er enig med  mor til 3 , hun har ret. Du må vente og se om nogle dage, også teste igen. 

Og kan godt være at menses kan ændre sig hvor man kun bløder en dag. Men jeg har ærligtalt aldrig læst eller selv oplevet det selv. 

Der er intet at gøre end at vente og se.

Anmeld Citér

12. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24

1 dag er jeg gået over tid nu, og slet ingen tegn på mens... 

Anmeld Citér

12. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Har du fået testet igen?

Er nu gået 1 dag over mens denne gang.. Og igen tegn på mens, måske er den der.. Negativ test i dag 

Anmeld Citér

12. januar 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Hehe ja så er vi 2 der er ikke andet for end at vente og se hvad ts skriver. 

Undskyld jeg ikke har været på.. Er nu gået 1 dag over mens denne gang, og ingen tegn på mens.. Dog en negativ test i dag 

Anmeld Citér

13. januar 2021

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Undskyld jeg ikke har været på.. Er nu gået 1 dag over mens denne gang, og ingen tegn på mens.. Dog en negativ test i dag 

Hvis du har testet idag og den er negativ, så er der desværre intet for end at vente 2 dage og se om din mens kommer, og hvis ikke den gør så test igen. Og ellers bliv ved med at teste med 2 dags mellemrum hver gang. Når vi kvinder prøver at blive gravide så bemærker vi de mindste tegn og hvis vores menses ikke kommer samme dag vi forventer den så begynder vi at tænke graviditet. 

Hvor meget styr har du på hvornår din menses kommer? 

Men i hvert fald krydser jeg fingre for at du snart stå med en positivt test. Giv igen en opdate om 2 dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.