Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Kir skriver:

Men hvis du havde mens onkring d 20. marts, så skulle der ifølge app'en gå 4 uger til ÆL? Det er da ret lang tid, synes da det plejer at vær ca 14 dage

Måske den app er helt forkert.. Altså min sidste mens var fra d. 15-20 Marts

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

Kir

Altså kan læse at det kan variere, men det mest almindelige er at ægløsning ligger 14 dage efter men det kan også være 21 dage... Afhængig af længden på cyklussen

Anmeld Citér

28. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
MichelleGR skriver:

Jeg har kun brugt appen.. Så kan faktisk ikke vide det helt præcist Jeg må lige se om den dukker op.. Det er så forvirrende med ens mens, efter p-pille stop.. Fordi man har været vant til den er regelmæssig

Ja okay, ja det er meget forvirrende. Har selv været der. Begyndte så at bruge æltest for at blive klogere. Min æl ligger nu efter 8 mdr rimelig fast 20-21 dage efter 1. Mens dag, men har også været både længere og kortere.

Men ifølge appen er du jo så idag 1 dag over tid ikke?

Anmeld Citér

29. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Lambi90 skriver:

Ja okay, ja det er meget forvirrende. Har selv været der. Begyndte så at bruge æltest for at blive klogere. Min æl ligger nu efter 8 mdr rimelig fast 20-21 dage efter 1. Mens dag, men har også været både længere og kortere.

Men ifølge appen er du jo så idag 1 dag over tid ikke?

Nej ifølge appen er jeg 16 dage forsinket??

Anmeld Citér

29. april 2021

Lambi90

MichelleGR skriver:

Nej ifølge appen er jeg 16 dage forsinket??

Det er da en underlig app hvis den siger at du skal forvente mens, samtidig med ægløsning? 

Men, har du testet mere? 

Anmeld Citér

29. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Lambi90 skriver:

Det er da en underlig app hvis den siger at du skal forvente mens, samtidig med ægløsning? 

Men, har du testet mere? 

Har vedhæftet et billede, og nej har ikke testet mere.. Tager en på mandag, hvis ikke det er dukket op..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MichelleGR skriver:

Har vedhæftet et billede, og nej har ikke testet mere.. Tager en på mandag, hvis ikke det er dukket op..

Ved du ca hvor mange dage du har i 1 cyklus?

Anmeld Citér

29. april 2021

Lambi90

MichelleGR skriver:

Det er altså godt nok skørtz den tæller jo dine forsinkede dage, fra dagen efter ÆL

prøv lige appen "clue" - den virker ret godt for mig ��

Anmeld Citér

29. april 2021

Charl90

MichelleGR skriver:

Den giver da ingen mening. Den burde have foreslået ÆL ca 29-30/3 når den forventer mens omkring 14/4

Vil klart anbefale ÆL test og app'en Flo

Anmeld Citér

30. april 2021

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Ved du ca hvor mange dage du har i 1 cyklus?

28 ca

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.