Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2020

Baby.mamma

Jeg havde selv ÆL d. 1 december og testede positiv for 3 dage siden. Det er ikke for tidligt at teste, nej 

Prøv igen imorgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Baby.mamma skriver:

Jeg havde selv ÆL d. 1 december og testede positiv for 3 dage siden. Det er ikke for tidligt at teste, nej 

Prøv igen imorgen 

Uh - tillykke! Jeg prøver igen i morgen tidlig 

Anmeld Citér

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Den ser negativt ud. Og du er 1 dag over tid. Som regel så kan de fleste teste positivt 1 dag over tid, hvis man altså er gravid. 

Men det ikke ens betydning med at du ikke kan teste positivt om en uges tid, hvis du altså er gravid. Så er mit råd nok at så må du lige vente en uge før du tester igen. Kan være i løbet af ugen at du få din menses. Og hvis ikke den gør om en uge så kan du tag en test mere. 

Giv en opdate

Jeg prøver at teste igen i morgen tidlig, tog denne test her til aften, hvor jeg havde drukket meget væske.. Så måske det også har betydning? Jeg ved det ikke.. Man bliver skør af det  Jeg giver en update 

Anmeld Citér

14. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MichelleGR skriver:

Jeg prøver at teste igen i morgen tidlig, tog denne test her til aften, hvor jeg havde drukket meget væske.. Så måske det også har betydning? Jeg ved det ikke.. Man bliver skør af det  Jeg giver en update 

Det har noget at sige hvis du drikker meget væske og derefter tar en test. 

Ja tag en ny test igen imorgen og med morgen urin. Da det giver det bedste resultat. 

Og super vi venter på opdate og måske et  billede af den nye test 

og hehe ja kan godt sætte mig ind i hvordan du har det. Hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

14. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Det har noget at sige hvis du drikker meget væske og derefter tar en test. 

Ja tag en ny test igen imorgen og med morgen urin. Da det giver det bedste resultat. 

Og super vi venter på opdate og måske et  billede af den nye test 

og hehe ja kan godt sætte mig ind i hvordan du har det. Hvor længe har i prøvet?

Jamen har faktisk drukket utrolig meget i dag, nu hvor jeg tænker over det.. 

Jeg prøver i morgen, ligeså snart jeg vågner - og så ligger jeg et nyt billede op! 

Vi har prøvet i 2 måneder nu.. 

Anmeld Citér

14. december 2020

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Jamen har faktisk drukket utrolig meget i dag, nu hvor jeg tænker over det.. 

Jeg prøver i morgen, ligeså snart jeg vågner - og så ligger jeg et nyt billede op! 

Vi har prøvet i 2 måneder nu.. 

Okay, ja der kan forklaring være. Og okay så det meget nyt endnu. Årh hvor spændende. Jeg venter spændt så

Anmeld Citér

15. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24

Sådan ser den ud her til morgen.. Tror desværre ikke jeg er heldig denne gang, øv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. december 2020

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Sådan ser den ud her til morgen.. Tror desværre ikke jeg er heldig denne gang, øv 

Den ser ud til at den har fået for meget urin. Men ja den ser desværre negativ ud. Har du stadig ikke fået din menses?

Anmeld Citér

15. december 2020

MGR24

Profilbillede for MGR24
Love Angel skriver:

Den ser ud til at den har fået for meget urin. Men ja den ser desværre negativ ud. Har du stadig ikke fået din menses?

Nej min mens er stadig ikke dukket op.. Men lige nu bruger jeg også strimmel teste fra normal, og udfra hvad jeg kan læse, er de ikke så gode.. Så nu har jeg været i matas i dag, og købe dem fra rfsu, og så prøver jeg igen i morgen tidlig.. 

Anmeld Citér

15. december 2020

Love Angel

Mor til 4
MichelleGR skriver:

Nej min mens er stadig ikke dukket op.. Men lige nu bruger jeg også strimmel teste fra normal, og udfra hvad jeg kan læse, er de ikke så gode.. Så nu har jeg været i matas i dag, og købe dem fra rfsu, og så prøver jeg igen i morgen tidlig.. 

Jeg har aldrig prøvet dem fra normal. Ja faktisk har jeg kun køb teste  fra Føtex til de 2 gange jeg har været gravid. Og de har virket super godt hver gang. Og aldrig været fejl eller ligne som jeg kan læsse mig til at der er fejl med de der strimmel og andre mærker. Men har aldrig oplevet noget med Føtex teste. Men godt nok, giv et opdate igen imorgen hvis du altså gider,  jeg er i hvert fald spændt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.