Socialt bedrageri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Hvordan blive anmeldt når jeg ikke bor i danmark længere. Altså kan jo ikke komme til en retsag

Du kan blive efterlyst - også hvis du prøver at rejse ind i dk på et tidspunk kan du risikere at blive anholdt. 
Ved ikke om politiet i det pågældende land kan finde på at anholde dig og sende dig til en retssag i dk når det er socialt bedrageri

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2020

LSS

Anonym skriver:

Hvordan blive anmeldt når jeg ikke bor i danmark længere. Altså kan jo ikke komme til en retsag

Alle de penge du har fået uberettiget kan du jo bruge på at rejse til Danmark. Håber virkelig du skammer dig. Jeg synes egenligt du prøver at få medlidenhed og bla bla bla. Æd lorten du selv har lagt og stå til ansvar for dine kriminelle handlinger 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Man kan da ikke bare flytte til et andet land og forvente ens forbrydelse forsvinder. Så må man tage tilbage til landet og tage sin straf. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
LSS skriver:

Alle de penge du har fået uberettiget kan du jo bruge på at rejse til Danmark. Håber virkelig du skammer dig. Jeg synes egenligt du prøver at få medlidenhed og bla bla bla. Æd lorten du selv har lagt og stå til ansvar for dine kriminelle handlinger 

Hun skal da ikke bruge deres penge på at rejse for. Hun skal bruge sine egne. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Carina:-)

Anonym skriver:

Så du har modtaget kontanthjælp  imens du har boet i et andet land? 

Hvorfor i alverden har du ikke afmeldt det ?  Du risikerer jo fængsel. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Abracadabra

Det lyder ikke som en forbrydelse, der hverken fortjener retssag eller fængsling. Mon ikke bare du skal lave en aftale m tilbagebetaling. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Anonym

Okaj så du er flyttet fra DK- det gør jo kun sagen værre.. Så jov, måske kan du komme i fængsel. Det er altså virkelig ikke smart 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Sprit25

Abracadabra skriver:

Det lyder ikke som en forbrydelse, der hverken fortjener retssag eller fængsling. Mon ikke bare du skal lave en aftale m tilbagebetaling. 

Jeg husker en ung mor, der arvede på kontanthjælp. Hun fik et erstatningskrav og fodlænke

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Anonym

Du kan få op til 1,5 års fængsel afhængig af graden og hvor god forsvarsadvokat du har. 
når du ikke bor i Danmark mere kan du blive efterlyst gennem interpol. Hvilket betyder at du aldrig kan rejse igen. For når du lander i en lufthavn slås passet op ogsp bliver du hentet af politiet som så sætter dig i varetægt i det land du er i indtil du kan blive udleveret til Danmark. 

Når man er på kontanthjælp specielt så gælder ddt op at tjekke op på ALLE regler inden man rejser nogle steder. Er man det mindste i tvivl og bare “troede” at det ikk betød noget. Så ringer man til sin sagsbehandler og spørger. 

kan man ikke det. Så må man tage straffen. 

dont do the crime if you cant do the time 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Altså der står det vil blive anmeldt, men der står ikke til hvem. Samt vil jeg gerne betale, men jeg havde en del at se til som ingen af de andre ved noget om istedet for at give mig en sviner

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.