Socialt bedrageri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Det kan man sagtens... Og det kommer an på graden.. 

Når man er kontanthjælp, er der ikke noget der hedder: Jamen det er personligt, så det er sikkert ok. Du skal jo være klar hvis du får tilbudt noget, så hjælper det jo ikke at du sidder i et andet land eller noget, uden at have givet besked. 
Hvorfor snakkede du ikke med dem før du tog af sted? 

Jeg skulle ikke stå til rådighed da jeg var på barsel der. Og det var det jeg troede nemlig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er enig i at jeg skal betale tilbage, men synes det lidt for meget når de vil melde det. For de får jo deres penge?

men du har jo stadigvæk begået social bedrageri, om de får deres penge eller ej.. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg skulle ikke stå til rådighed da jeg var på barsel der. Og det var det jeg troede nemlig.

Fair nok, men du modtog jo stadigvæk kontanthjælp, ikke barselpenge.. og på kontanthjælp må man ikke rejse uden at give besked...

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Fair nok, men du modtog jo stadigvæk kontanthjælp, ikke barselpenge.. og på kontanthjælp må man ikke rejse uden at give besked...

Men jeg bor ikke i danmark længere, hvad vil der så ske?

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Så du er rejst for at flytte fra danmark uden at give besked? Så skal du betale betale for den periode du ikke har været i dk, men stadig modtaget penge fra staten. Derudover vil du blive anmeldt. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Så du er rejst for at flytte fra danmark uden at give besked? Så skal du betale betale for den periode du ikke har været i dk, men stadig modtaget penge fra staten. Derudover vil du blive anmeldt. 

Hvordan blive anmeldt når jeg ikke bor i danmark længere. Altså kan jo ikke komme til en retsag

Anmeld Citér

13. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Hvordan blive anmeldt når jeg ikke bor i danmark længere. Altså kan jo ikke komme til en retsag

Det gjorde britta nielsen jo heller ikke. 

De vil stadig anmelde dig. Du kan stadig blive dømt...

Anmeld Citér

13. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Så betaler du pengene tilbage, som du skal.. så du er flyttet fra Danmark, og regnet med at du skulle have penge fra Danmark? 
Og ja så må du jo se  hvad der sker.. Om du så bare skal betale bøder eller om du får en fængsel straf. om de kan hente dig, ved jeg ikke.. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

det kan du da sagtens, et fly og så af sted med dig. 
Hvis du bliver kaldt til retsmøde, så må du finde en måde at møde op på. 

Anmeld Citér

13. oktober 2020

LSS

Anonym skriver:

Jeg er enig i at jeg skal betale tilbage, men synes det lidt for meget når de vil melde det. For de får jo deres penge?

Du synes det er lidt for meget? Du har snydt og bedraget systemet. Du har rejst uden at give besked om det. Jeg synes kun det er helt fair hvis du får en fængselsstraf. Det er fortjent. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.