Jeg kan ikke mere (problemerne vokser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Præcis det jeg mener.  

alle kan lave skrive fejl. Også der nogen der synker lavt og bruger det mod andre når de ikk kan argumenterer for deres synspunkter 

Præcis. Når man ikke kan komme med et svar, sender man da bare et angreb afsted��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2020

fehår

LSS skriver:

Jeg har ikke dyr. Så nej. Og havde jeg. Så siger det lidt sig selv de ikke bliver behandlet som børnene. Men man afliver sku ikke bare fordi man ikke lige har pengene til det. 

Hvad er alternativet?

Det er praktisk talt umuligt at afsætte et dyr, der fejler noget og som kræver behandling. 

Skal dyret så leve videre og undvære behandling? 

Anmeld Citér

22. august 2020

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Kan fortælle at jeg blev stille fordi jeg gik i fødsel. 

Vores syge hund med Addison er blevet afleveret hos mine forældre i en periode, da jeg ikke kan overskue hendes sygdom pt. Hun får sin medicin og virker okay. Men min mand og jeg har aftalt at skranter hun igen så får hun fred. (Hun er i øvrigt meget bange for dyrlæger). 

Den anden hund har fået det bedre. 

Anmeld Citér

22. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar. Kan fortælle at jeg blev stille fordi jeg gik i fødsel. 

Vores syge hund med Addison er blevet afleveret hos mine forældre i en periode, da jeg ikke kan overskue hendes sygdom pt. Hun får sin medicin og virker okay. Men min mand og jeg har aftalt at skranter hun igen så får hun fred. (Hun er i øvrigt meget bange for dyrlæger). 

Tillykke  og dig - hvordan har du det? 

Anmeld Citér

22. august 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Tillykke  og dig - hvordan har du det? 

Godt under omstændighederne. Vores søn vejer kun 2600g og er meget lille. Hans blodsukker er ikke godt så er pt. Indlagt.  men vi  for at han hurtigt stabilisere sig.

Anmeld Citér

22. august 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Tillykke med sønnen.. Ærgerligt, at du gik i fødsel, før du måtte.. Men godt at det hele gik godt med fødslen .. Og er helt sikker på, at din søn snart får det bedre 

Håber for øvrigt stadig, at din mand får hjælp 

Anmeld Citér

22. august 2020

Lomm

Profilbillede for Lomm
Anonym skriver:

Hvis det ender med aflivning, så kan du få dyrlægen til at komme hjem til jer, så hunden nærmest ikke opdager noget. Det koster nok et lille ekstra gebyr, men tænker det er det værd.

Anmeld Citér

22. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Godt under omstændighederne. Vores søn vejer kun 2600g og er meget lille. Hans blodsukker er ikke godt så er pt. Indlagt.  men vi  for at han hurtigt stabilisere sig.

Sender en krammer i din retning  

Anmeld Citér

22. august 2020

sandramor

LSS skriver:

Okay og alle meninger skal der jo være plads til. Men mener du det samme med børn? Hvis der ikke er råd til dyre behandlinger i udlandet fx? Skal man så bare aflive dem eller give dem væk?

Nu menneskeliggøre du jo en hund og det er altså uden sammenligning! Ja hunden er en del af familie men du har jo ikke båret den i din mave i 9 måneder, den bærer ikke dit DNA.... 

Synes faktisk det er lidt forkert det du skriver. Tror du ikke der sidder mennesker der har mistet syge børn fordi de ikke havde 1.6 mio til behandling i udlandet?? Jeg kender en!! 

men igen! Du menneskeliggøre et dyr og det er altså en hund ikke et menneske. Du læser jo heller ikke godnat historie for din hund vel? Du køber vel ikke tøj til den hver måned, betaler for den kan gå til gymnastik, dækker op til den ved aftensmaden hver aften, kører den i skole hver morgen? Investere du det sammen i dit husdyr tidsmæssigt, følelsesmæssigt, og økonomisk som i dine børn? 
hvis du behandler dine dyr som et menneske lider dyret uden tvivl.... 

Anmeld Citér

22. august 2020

Sprit25

sandramor skriver:

Nu menneskeliggøre du jo en hund og det er altså uden sammenligning! Ja hunden er en del af familie men du har jo ikke båret den i din mave i 9 måneder, den bærer ikke dit DNA.... 

Synes faktisk det er lidt forkert det du skriver. Tror du ikke der sidder mennesker der har mistet syge børn fordi de ikke havde 1.6 mio til behandling i udlandet?? Jeg kender en!! 

men igen! Du menneskeliggøre et dyr og det er altså en hund ikke et menneske. Du læser jo heller ikke godnat historie for din hund vel? Du køber vel ikke tøj til den hver måned, betaler for den kan gå til gymnastik, dækker op til den ved aftensmaden hver aften, kører den i skole hver morgen? Investere du det sammen i dit husdyr tidsmæssigt, følelsesmæssigt, og økonomisk som i dine børn? 
hvis du behandler dine dyr som et menneske lider dyret uden tvivl.... 

Læste lige en artikel om en mand, der er dødelig syg  han ønsker at dø, men aktiv dødshjælp er forbudt. Gid han var en hund 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.