Jeg kan ikke mere (problemerne vokser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2020

LSS

BAE skriver:

Jeg er skam ikke flabet, jeg er ganske seriøs.. og du vil ikke engang svare på det. men det er da godt at vide at dine børn og kæledyr er lige værdige... hvis jeg skal være flabet, ville jeg spørge om dine børn er i snor, når i går tur eller transports boks, når I rejser? Det er flabet. de andre er spørgsmål, når du sammenligner dyr med børn. 

Jeg har ikke dyr. Så nej. Og havde jeg. Så siger det lidt sig selv de ikke bliver behandlet som børnene. Men man afliver sku ikke bare fordi man ikke lige har pengene til det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
LSS skriver:

Må en dyrlæge gerne aflive børn? 

ja selvfølgelig må de da det. at du ligefrem har behov for at spørge... 

Anmeld Citér

21. august 2020

Miti's mama

LSS skriver:

Jeg har en fuldstændig klar og garanteret meget firkantet holdning: man afliver ikke  bare sine dyr fordi man ikke har råd. Du kan ligesom heller ikke bare aflive dit barn hvis du ikke har råd. Det er total forkert. 

Nu er dyr og børn heller ikke helt det samme...

Anmeld Citér

21. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
LSS skriver:

Jeg har ikke dyr. Så nej. Og havde jeg. Så siger det lidt sig selv de ikke bliver behandlet som børnene. Men man afliver sku ikke bare fordi man ikke lige har pengene til det. 

Nej men hunden er sku da også f.... syg.. de slås med det og hvis den bare får det værre og værre, så kan jeg da godt forstå dem. Man gør jo alt hvad man kan, for børn og dyr, men nogen gange er man nødt til at sige stop og gøre hvad man synes er bedst for hunden. Du er ikke sammen med hunden, du ved ikke hvor dårlig den er og hvor meget der tager på hele familien. Jeg er sikker på at de elsker den hund virkelig meget, og det vil ødelægge dem når den ikke er her mere, men hvis det er bedst for hunden, skal man så holde den i live og at hun måske bliver så stresset af hun går i fødsel før tid og kan skade barnet... ?

Anmeld Citér

21. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Miti's mama skriver:

Nu er dyr og børn heller ikke helt det samme...

når det kommer til aflivning, så er de åbenbart. for hun spørg seriøst om man ville gøre det samme med sit barn... ??

Anmeld Citér

21. august 2020

Miti's mama

BAE skriver:

når det kommer til aflivning, så er de åbenbart. for hun spørg seriøst om man ville gøre det samme med sit barn... ??

Lol... og kan se hun siger hun ikke selv har dyr og ikke er vegetar. Tror bare vi skal ignorere trolden.

Til trådstarter: hvis dit dyr er sygt og vil lide ville jeg aflive. Især hvis alternativet er farligt for dit barn i maven. Og ro på  det hele skal nok gå 

Anmeld Citér

21. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Miti's mama skriver:

Lol... og kan se hun siger hun ikke selv har dyr og ikke er vegetar. Tror bare vi skal ignorere trolden.

Til trådstarter: hvis dit dyr er sygt og vil lide ville jeg aflive. Især hvis alternativet er farligt for dit barn i maven. Og ro på  det hele skal nok gå 

Ja den negative... Og ikke har stået med både syge dyr eller syge børn. For kan slet ikke se hvordan man kan sammenligne børn og dyr. 

Anmeld Citér

21. august 2020

AnoMor

BAE skriver:

ja selvfølgelig må de da det. at du ligefrem har behov for at spørge... 

Er 100% på din side. Men du skriver faktisk selv at dyrlæger må aflive børn. Enhver ved selvfølgelig du mente dyr. Men LSS kan bare ikk finde ud af at forsvare sig på andre måder end at smide en skrivefejl mod dig 

Anmeld Citér

21. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Er 100% på din side. Men du skriver faktisk selv at dyrlæger må aflive børn. Enhver ved selvfølgelig du mente dyr. Men LSS kan bare ikk finde ud af at forsvare sig på andre måder end at smide en skrivefejl mod dig 

Ja jeg ved at jeg fik skrevet børn (er voldsomt træt)

Men hun kan jo ikke forsvarer sin mening. Hun skal bare smide et eller andet sted ��

Anmeld Citér

21. august 2020

AnoMor

BAE skriver:

Ja jeg ved at jeg fik skrevet børn (er voldsomt træt)

Men hun kan jo ikke forsvarer sin mening. Hun skal bare smide et eller andet sted ��

Præcis det jeg mener.  

alle kan lave skrive fejl. Også der nogen der synker lavt og bruger det mod andre når de ikk kan argumenterer for deres synspunkter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.