Jeg kan ikke mere (problemerne vokser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
LSS skriver:

Tak for de pæne ord dog synes jeg ikke jeg er galt på den, tværtimod bliver rigtig mange her i tråden noget grimme i munden mod mig Fordi jef har en anden mening . Det er altså ikke okay. 

Nej vi bliver sure fordi du sammenligner et sygt barn og en syg hund. Og spørg om vi ville gøre det samme med vores børn.? Hvis du havde undladet det(bare skrevet at du ikke mener at man skal aflive et dyr fordi man ikke har pengene.) , var folk ikke blevet så gale, plus din barnlige måde at begynde at svare tilbage på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
LSS skriver:

Tak for de pæne ord dog synes jeg ikke jeg er galt på den, tværtimod bliver rigtig mange her i tråden noget grimme i munden mod mig Fordi jef har en anden mening . Det er altså ikke okay. 

Det ér nok bare - for de fleste - svært at forstå, hvordan man skulle kunne finde råd til, at behandle en hund, hvis man ikke har råd. Med børn, er det jo sådan at al behandling er gratis. Så man kan måske bare ikke helt sammenligne dyr og mennesker i helt samme kategori. Selvfølgelig skal man behandle dyr med respekt og omsorg! Men omsorg ér ikke lig med penge lige i det her tilfælde. Synes jeg

Anmeld Citér

23. august 2020

LSS

BAE skriver:

Nej vi bliver sure fordi du sammenligner et sygt barn og en syg hund. Og spørg om vi ville gøre det samme med vores børn.? Hvis du havde undladet det(bare skrevet at du ikke mener at man skal aflive et dyr fordi man ikke har pengene.) , var folk ikke blevet så gale, plus din barnlige måde at begynde at svare tilbage på. 

Men DU og alle andre har ingen ret til at blive sur og grimme i munden over for mig, fordi jeg har en anden mening. Det siger ærlig talt mere om jer end om mig. 

Anmeld Citér

23. august 2020

LSS

CKJ skriver:

Det ér nok bare - for de fleste - svært at forstå, hvordan man skulle kunne finde råd til, at behandle en hund, hvis man ikke har råd. Med børn, er det jo sådan at al behandling er gratis. Så man kan måske bare ikke helt sammenligne dyr og mennesker i helt samme kategori. Selvfølgelig skal man behandle dyr med respekt og omsorg! Men omsorg ér ikke lig med penge lige i det her tilfælde. Synes jeg

Men skal vel stadigvæk tale/skrive pænt? Jeg har faktisk hele tiden holdt tonen pæn trods mange knap så pæne svar. Det her bliver mit sidste svar i denne tråd. God aften. 

Anmeld Citér

23. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
LSS skriver:

Men DU og alle andre har ingen ret til at blive sur og grimme i munden over for mig, fordi jeg har en anden mening. Det siger ærlig talt mere om jer end om mig. 

Din mening er at du ikke synes at dyr skal aflives fordi man ikke har penge, og det er jeg ganske enig i, men den her hund ER syg og dårlig. Vi bliver gale fordi du sammenligner at aflive en hund med at man opgiver dit syge barn. Jeg kan ikke se at det er en holdning.. og tror jeg er ret sober(hvilket jeg faktisk også synes de andre er, når man tænker på det du skriver og den måde du skriver på) et BARN og et KÆLEDYR kan IKKE samlignes. 

Og at du så svarer barnligt tilbage, gør os jo bare mere irriteret, fordi det virker som om du bare prøver at pisse os af. 

For jeg er enig med hvad der blev sagt, om at du plejer at være god til at give råd, men den her gang står jeg fuldstændig af og er faktisk chokeret over de ting du skriver. At spørge folk om de ikke vil sørge for god behandling til deres børn, fordi de vælger at få deres dyr aflivet.   ?? Synes det er langt over grænsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.