Tidligere tnbc (med ny profil)
LSS skriver:
Men DU og alle andre har ingen ret til at blive sur og grimme i munden over for mig, fordi jeg har en anden mening. Det siger ærlig talt mere om jer end om mig.
Din mening er at du ikke synes at dyr skal aflives fordi man ikke har penge, og det er jeg ganske enig i, men den her hund ER syg og dårlig. Vi bliver gale fordi du sammenligner at aflive en hund med at man opgiver dit syge barn. Jeg kan ikke se at det er en holdning.. og tror jeg er ret sober(hvilket jeg faktisk også synes de andre er, når man tænker på det du skriver og den måde du skriver på) et BARN og et KÆLEDYR kan IKKE samlignes.
Og at du så svarer barnligt tilbage, gør os jo bare mere irriteret, fordi det virker som om du bare prøver at pisse os af.
For jeg er enig med hvad der blev sagt, om at du plejer at være god til at give råd, men den her gang står jeg fuldstændig af og er faktisk chokeret over de ting du skriver. At spørge folk om de ikke vil sørge for god behandling til deres børn, fordi de vælger at få deres dyr aflivet.
?? Synes det er langt over grænsen
Anmeld
Citér