Hvis det var akut havde vi nok bare taget alle ungerne i bilen og min mand og de havde sat mig af - medmindre jeg selv kunne køre. Havde det været mindre akut havde vi sat ungerne af ved mine forældre på vejen, - hvis altså min mand skulle med, fordi han har faktisk været hos de små når jeg har født.
Jeg forstår godt du gerne vil have din mand med, men jeg læser det heller ikke som liv / død når i ikke bare var kørt og dvs mine forventninger til bedsteforældrene ville heller ikke være at de skulle komme, hvis de ikke havde tiden. Og slet ikke at vi ikke selv afleverede børnene, men det var måske heller ikke muligt. Din mand kunne vel også være kommet senere hvis det blev nødvendigt. Nu hvor mændene må komme igen.
Jeg har en veninde hvis hunde er som børn for hende. Jeg forstår ikke altid hendes prioriteringer men jeg accepterer fuldt ud hendes følelser og anerkender dem.
ligesom jeg har accepteret at mine svigerforældre bsre ikke er særlig interesseret I vores børn - og tager tingene som de nu er med almen høflighed. Sådan er det bare. Jeg har spurgt om min svigermor ville passe en dag jeg skulle scannes - et kvarter fordi min mor akut skulle køre fra mig af, men min svigermor skulle til negledamen og den anden gang jeg spurgte, tja der var hun ærlig og sagde nej det var for besværligt.
Så jeg ville nok snakke m min mand om han var urimelig og at det var ok han føler som han gør men at du nu svarer hende, at baby er ok !
Anmeld
Citér