Hej i plejer at være så søde til at råde herinde.
Vi stod i en meget tilspidset situation igår, jeg er gravid i uge 35 og har i en periode haft meget højt bt. Igår kom jdm forbi og pga nogle symptomer og et blodtryk som lå helt i top blev jdm en smule nervøs og ville gerne sende mig til tjek på hospitalet lidt hurtigt.
Vi har to døtre som vi selvfølgelig ikke vil tage med på hospitalet, så fik jo lidt akut brug for børnepasning. Min familie er på ferie i udlandet, så dem kunne vi af gode grunde ikke kontakte. Min mand vælger at ringe til sin mor som bor 25 min fra os. (Side note. Hun klager altid over vi ikke kontakter hende og det altid er min familie vi kontakter osv. Hvilket hun faktisk ikke aner en dyt om for min familie er ikke rigtigt i kontakt med min mands familie
og vi har stort set aldrig bedt andre om hjælp hmm...).
Nå men han ringer sin mor op, og hun svare "nej det kan jeg altså ikke pga. Min ene hund skreg i morges da jeg tog den op, så jeg tør ikke køre fra den" (ifølge min mand, jeg hørte det ikke). Min mand blev/er så skuffet over sin mor at han nægter at snakke med hende nu.
Vores søde naboer kom heldigvis hjem og de ville gerne se efter vores piger imens vi tog på hospitalet. Alt var heldigvis ok men de holder mere øje med mig og baby. 
Nu sagen så den at hans mor har prøvet at skrive og ringe siden igår... Også til mig. Men min mand vil ikke have jeg tager den eller svare hende. Hun skriver dog det samme i alle beskeder "håber baby har det godt?".
Hvad dælen skal jeg gøre, ? Forstår jo godt min mand er super skuffet over sin mor, for det bestemt ikke første gang hun nægter at træde til eller lader sine hunde komme før sin familie (det sker tit og ofte for min svoger og hans kone). Men nu kender vi hende jo, så det kom jo ikke rigtig bag på mig at hun sagde nej. Ville bare ønske min mand kunne lade det ligge, men han er så sur og skuffet idag at han hele tiden siger "lad vær at svar, bare lad hende stege!".
Hvad havde i gjort?
Anmeld
Citér