Nielsen333 skriver:
Men der er jo stor forskel på at øve pottetræning og at smide bleen? Man kan jo godt gøre det ene uden at gøre det andet. Og hvis hun ikke vil sidde på potten, hvad er så idéen i at lokke hende til det når hun er så lille? Jeg synes da du skal spørge sundhedsplejersken om hun oprigtigt mener, at man skal overtale så lille et barn til det. Én ting er jo hvis barnet gerne selv vil, men hvis ikke det er tilfældet, så tror jeg da de fleste fagpersoner vil være enige om, at man bare skal vente til barnet er ældre, når der er tale om en knap 2-årig.
Problemet er, at vores datter ikke har det godt med bleen, og faktisk er ulykkelig meget af tiden, når hun har den på.. Hun prøver desperat at tage den af hele tiden, og jeg synes, at det er synd at tvinge hende til at have den på, hvis et eller andet godt fif kunne lære hende, at potten er okay.. Hun elsker at sidde på potten, men bliver der bare ikke så længe..
Og hvad nu hvis hun bare er genert, og måske synes, at det er pinligt at vi andre skal se, at hun tisser på potten? Så ville det da være mega ærgerligt at vi ikke prøvede nogle forskellige tricks, som ville gøre, at hun fik sit ønske opfyldt 
Anmeld
Citér