Men mange børn piller bleen af, bare fordi, det er altså ikke unormalt, det gør min datter også og hun er kun 12 måneder, vi giver underbukser /body på.
- Det gør vi i øvrigt også i vuggestuen, da det ikke er et ualmindeligt problem at børn tager bleen af i krybberne.
At hun er flyvsk og ikke kan blive siddende er endnu et tegn på at hun ikke er klar. Så jeg kan stadig ikke helt se ud fra hvad du skriver at hun er klar.
Hun har fundet ud af at der sker noget i bleen, men det betyder altså ikke at hun er klar til at smide den.
Sæt hende på når hun vil, eller fx på faste tidspunkter i løbet af dagen, (om morgenen, inden lur og inden i putter), så hun lære toilettet at kende og så accepter at hun bare ikke er klar til at blive renlig endnu, men derfor kan I jo sagtens begynde at introducere toilettet og lade hende forsøge at sidde der
Jeg har både dagplejemorens og sundhedsplejerskens ord for, at hun er klar til intensiv pottetræning, fordi hun ikke vil bleen mere, og hun har længe ikke ville bleen, men vi har prøvet at lokke hende til at beholde den på, da hun ikke havde føling med, hvornår hun skulle tisse, og vi også mente, at hun var for ung.. Men jeg stoler mere på to personer, der kender hende/os end en fremmede over nettet, som ikke aner noget om hverken hende eller os.. Og desuden stoler jeg også mere på vores eget kendskab til vores datter
Anmeld
Citér