Unicorn1 skriver:
Fordi jeg havde håbet på, at folk vidste, at vi kender vores datter bedst og derfor ved, hvad vi snakker om.. Og gad ikke skrive en længere forklaring, mens jeg skulle til at give hende mad..
Dagplejen siger også, at hun er klar til pottetræning, da hun ligesom os, har rigtig mange problemer med at få pigen til at beholde bleen på.. Hun er endda begyndt at pille den af, når hun ligger i barnevognen og skal sove, så dagplejen må give hende buksebleer på, og så håbe, at der går lang tid, før hun finder ud af at pille den af..
Og hun har også problemer med at holde hende fast på potten, men mener som sagt ligesom os, at hun er klar
Men mange børn piller bleen af, bare fordi, det er altså ikke unormalt, det gør min datter også og hun er kun 12 måneder, vi giver underbukser /body på.
- Det gør vi i øvrigt også i vuggestuen, da det ikke er et ualmindeligt problem at børn tager bleen af i krybberne.
At hun er flyvsk og ikke kan blive siddende er endnu et tegn på at hun ikke er klar. Så jeg kan stadig ikke helt se ud fra hvad du skriver at hun er klar.
Hun har fundet ud af at der sker noget i bleen, men det betyder altså ikke at hun er klar til at smide den.
Sæt hende på når hun vil, eller fx på faste tidspunkter i løbet af dagen, (om morgenen, inden lur og inden i putter), så hun lære toilettet at kende og så accepter at hun bare ikke er klar til at blive renlig endnu, men derfor kan I jo sagtens begynde at introducere toilettet og lade hende forsøge at sidde der