Jeg er ved at smide håndklædet i ringen. Jeg er SÅ stresset og ked af det. Jeg har set en lignende tråd herinde, men kan ikke finde den igen, så nu må jeg spørge jer selv, for jeg aner ikke mine levende råd.
Jeg elsker min mand højere end højt. Vi har et fantastisk liv sammen, og vi er smask forelskede stadig efter lang lang tid. Jeg har en søn, og han har en lidt ældre søn og så har vi et fælles barn.
Problemet er, at jeg ikke kan få min bonussøn til at falde til. Det er ikke for at lyde som et offer, men jeg/vi har bogstavelig talt prøvet ALT. Jeg har sågar smidt tusindvis af kroner afsted til en psykolog for at finde ud af, hvad jeg kunne gøre.
Han synes min søn er irriterende. Min søn er 5 år. De søger hinanden præcis ligemeget, men min søn er åbenbart altid "for meget". De kan lege så fint sammen hele dagen, men om aftenen begynder han at græde og lukke en masse ud om min søn. Min søn elsker sin bror, og han trækker sig faktisk tit for at lege selv, hvor min bonussøn så søger ham og inviterer til leg.
Han klager over alting. Jeg har det sidste lange stykke tid haft byttet weekend med min eks, så bonus kunne have far helt for sig selv, også selvom det har kostet flere weekender i træk med min søn. Men så keder han sig og gider ikke noget med sin far alligevel, sidder bare og spiller computer. Så beder han om min søn kommer hjem, men så er han for meget og det gør ham også sur. Jeg føler mig tvunget til at være over min søn hele tiden, selvom jeg virkelig ikke kan se, hvad han gør forkert. Hvis han får råbt for højt, som bonus hader, siger han undskyld med det samme. Ligesådan hvis han går over stregen på anden måde. Det gør bonus aldrig.
I går, da jeg for første gang længe havde holdt min søn hjemme efter bonussøns eget ønske, græd han efter at have været her i 2 timer! Alt var galt, min søn var for meget, jeg var dum og han ville have sin far for sig selv.
Jeg har hovedpine og hjertebanken af stress efterhånden. Det er ligegyldigt hvad jeg gør, så vil han ikke være her. Vi gør ALT hvad han kan lide, lytter og forstår og rummer, krammer, spiser hans livretter og sørger for en masse alenetid med os begge, som han afviser alligevel.
Jeg fik nok i går og sagde til hans far, at hvis det var så frygteligt at være her, så måtte han blive hos sin mor! Jeg ofrer ikke min søn mere for det her, så må han selv blive væk! Han er for stor til det her! Jeg har det så skidt og er så ked af det. Jeg har virkelig gjort alt føler jeg, men det ender på samme måde hver gang. Han siger, at dagene bare skal gå når han er hos os, fordi min søn er irriterende. Det er som et slag i maven. Det skal lige siges, at denne ferieuge bliver min søn IGEN sendt til sin far, så de har 4 dage helt for sig selv.
Jeg vil IKKE længere acceptere den måde at omtale min søn på! Men hvad skal jeg gøre? Har nogen prøvet noget lignende? Jeg er villig til hvad som helst!