Tror han er bange for at skælde ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2020

Babilooo

LSS skriver:

Ja det ville jeg. 

Hold kæft du er for viderekommende. Du får absolut ingen til at lytte til dig. Ureflekteret det er hvorledes du fremstår.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2020

Nielsen333

Nej absolut ikke. Men ts forsvarer sig blot ift. at hun indirekte bliver kaldt for en dårlig mor for ikke at have opdaget at tandbørsten er væk - så det er jo skrevet i en kontekst af at hvor heldigt at hun ikke går op i det men går op i hans ve og vel. Det er jo et svar til den person der synes at hun ikke har gjort det godt nok som bonusmor fordi hun ikke opdagede det. 
du kan jo i alle andre svar se at hun er bekymret for drengen og synes han mistrives - så selvfølgelig synes hun ikke han heldig. Man er nød til at læse det i den kontekst den er skrevet i. 

Men der står jo direkte, at hvor er han heldig at der er nogen der kæmper for ham. Uanset hvilken kontekst det er skrevet i, så er det jo at sige at han er heldig at der er nogen der kæmper for ham. Og det er jeg ikke enig i, for det har alle børn krav på fra deres forældres side.

Tilføjelse: Om det så bare er formuleret "forkert" fordi TS har følt sig presset kan jo sagtens være. Jeg reagerede bare på det jeg læste, fordi jeg syntes det var mærkeligt. 

Anmeld Citér

8. juli 2020

LSS

mor:) skriver:

Og du har tydeligvis ikke noget med udfordrede børn at gøre. Så egentlig tror jeg at ts og andre vil være fri for flere af dine indlæg, da de simpelthen ikke bidrager med noget, vitterligt intet.

Det ved du så tydeligvis ingenting om modsat mange herinde så har jeg da i det mindste styr på noget så simpelt som tandbørstning. Jøsses. 

Anmeld Citér

8. juli 2020

LSS

Tjullehej skriver:

Hold kæft du er for viderekommende. Du får absolut ingen til at lytte til dig. Ureflekteret det er hvorledes du fremstår.

Wauw du smider da om dig med vilde ord

Anmeld Citér

8. juli 2020

Abracadabra

Nielsen333 skriver:

Men der står jo direkte, at hvor er han heldig at der er nogen der kæmper for ham. Uanset hvilken kontekst det er skrevet i, så er det jo at sige at han er heldig at der er nogen der kæmper for ham. Og det er jeg ikke enig i, for det har alle børn krav på fra deres forældres side.

Tilføjelse: Om det så bare er formuleret "forkert" fordi TS har følt sig presset kan jo sagtens være. Jeg reagerede bare på det jeg læste, fordi jeg syntes det var mærkeligt. 

Barnets biologiske mor lyder helt galt afmarcheret. Og så er det da mere held end forstand, at hun tilfældigvis valgte en fornuftig far, som tilmed (heldigvis) har valgt en ligeså fornuftig kone. 

Den dreng har da haft lidt held i tilværelsen - og det held kommer da nok til at betyde meget i hans liv, når nu den biologiske mor er så ressourcesvag. 

Anmeld Citér

8. juli 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det ved du så tydeligvis ingenting om modsat mange herinde så har jeg da i det mindste styr på noget så simpelt som tandbørstning. Jøsses. 

Jep - heldigt for dig at du har styr på de vigtige ting i livet, de ting som virkelig betyder noget for et barn. Du må være godt tilfreds med dig selv. Heldigt for os at vi har været så heldige at få lov til at høre din mening om noget som absolut ikke er vigtigt ift. den her drengs udfordringer. Men vi har da i det mindste fået lov til at høre at du har styr på hvor DIT barns tandbørste er -

stort ros til dig. Godt gået at du har styr på det.

Det må være fedt at være barn hos dig - så mangler man aldrig sin tandbørste. Den har mor styr på

Anmeld Citér

8. juli 2020

LSS

mor:) skriver:

Jep - heldigt for dig at du har styr på de vigtige ting i livet, de ting som virkelig betyder noget for et barn. Du må være godt tilfreds med dig selv. Heldigt for os at vi har været så heldige at få lov til at høre din mening om noget som absolut ikke er vigtigt ift. den her drengs udfordringer. Men vi har da i det mindste fået lov til at høre at du har styr på hvor DIT barns tandbørste er -

stort ros til dig. Godt gået at du har styr på det.

Det må være fedt at være barn hos dig - så mangler man aldrig sin tandbørste. Den har mor styr på

Det hele hænger sammen  

Anmeld Citér

8. juli 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LSS skriver:

Det hele hænger sammen  

Anmeld Citér

8. juli 2020

serinasmor

LSS skriver:

Det med tandbørsten synes jeg ærlig talt ikke du/i kan klandre ham for. Børster i ikke hans tænder da? 

hvor gamle er dine børn? 

Anmeld Citér

8. juli 2020

Nielsen333

Abracadabra skriver:

Barnets biologiske mor lyder helt galt afmarcheret. Og så er det da mere held end forstand, at hun tilfældigvis valgte en fornuftig far, som tilmed (heldigvis) har valgt en ligeså fornuftig kone. 

Den dreng har da haft lidt held i tilværelsen - og det held kommer da nok til at betyde meget i hans liv, når nu den biologiske mor er så ressourcesvag. 

Altså jeg forstår bare ikke behovet for at kalde et barn, som skal gå så meget igennem, for heldig. Mere er der ikke i det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.