Nej absolut ikke. Men ts forsvarer sig blot ift. at hun indirekte bliver kaldt for en dårlig mor for ikke at have opdaget at tandbørsten er væk - så det er jo skrevet i en kontekst af at hvor heldigt at hun ikke går op i det men går op i hans ve og vel. Det er jo et svar til den person der synes at hun ikke har gjort det godt nok som bonusmor fordi hun ikke opdagede det.
du kan jo i alle andre svar se at hun er bekymret for drengen og synes han mistrives - så selvfølgelig synes hun ikke han heldig. Man er nød til at læse det i den kontekst den er skrevet i.
Men der står jo direkte, at hvor er han heldig at der er nogen der kæmper for ham. Uanset hvilken kontekst det er skrevet i, så er det jo at sige at han er heldig at der er nogen der kæmper for ham. Og det er jeg ikke enig i, for det har alle børn krav på fra deres forældres side.
Tilføjelse: Om det så bare er formuleret "forkert" fordi TS har følt sig presset kan jo sagtens være. Jeg reagerede bare på det jeg læste, fordi jeg syntes det var mærkeligt.
Anmeld
Citér