Jeg var alene med min søn (han er 11 år nu) og var 17 år da jeg blev gravid med ham.
i dag er jeg gift (29 år) og har en datter på 1 måned, jeg står med alene da min mand ikke er så meget hjemme.
jeg vil sige det er ben hårdt ikke at have et ekstra sæt hænder uanset alder. Der er ingen til lige at klare indkøbene, ingen der kan tage over et øjeblik så man kan gå i bad eller når baby har været umulig i flere timer.
Men når det er sagt! Så klarer man det og finder sin egen rutine. Man kan klare hvad som helst for sine børn
Hvis det var muligt min mand var mere hjemme havde det været en kæmpe bonus! Kan tydligt høre på pigerne i mødregruppen der har mænd derhjemme at de oplever tingene som nemmere - dog har de så nogen andre problemer som at så gad han ikke lige hjælpe og man får vidst en forventning om aflastning hvor du som alene ved du er alene om det.
Jeg har truffet beslutningen om jeg kunne klare at stå med to alene, fordi vi inderligt ønsker flere børn og vi har kæmpet mange år for et fælles barn.
Men jeg ville aldrig vælge at være alene som du. Dine grundlag for det virker ikke som noget der vejer tungt nok til at vælge solo mor og jeg vil sige at du skal også huske - hvad hvis du så 2 år efter møder the one and only? Man kan jo aldrig sige hvad fremtiden bringer.
jeg vil istedet råde dig til at være klar i spyttet.
simpelthen når du ser en, og i skal til at være kærester seriøst, så fremsæt dine ønsker for dit liv, dine drømme og ønsker og fortæl ham at kan du ikke få det med ham, skal det ikke være jer.
Anmeld
Citér