Ung solomor og overvejelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2020

CBbaby

Profilbillede for CBbaby
BAE skriver:

finder en masse opslag og skriver en masse mærkelige ting. har oprettet sig i dag. Det må være en der keder sig. 

Jeg kan huske, vi har haft en lign episode herinde. Samme tilgang - samme skrivestil og svarede ikke, når folk henvendte sig. 

Anmeld Citér

27. december 2020

Lomm

Profilbillede for Lomm
BAE skriver:

finder en masse opslag og skriver en masse mærkelige ting. har oprettet sig i dag. Det må være en der keder sig. 

Min tanke var at det er en Troll der på et tidspunkt laver et nasty opslag/kommentar, som bare skal bruge nogle opslag så man ikke opdager at vedkommende reelt ikke er bruger

Anmeld Citér

27. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
CBbaby skriver:

Jeg kan huske, vi har haft en lign episode herinde. Samme tilgang - samme skrivestil og svarede ikke, når folk henvendte sig. 

Jeg har ikke oplevet den her slags, men personen har i hvert fald også kun oprettet sig i dag. Kan man ikke stoppe personen? 

Anmeld Citér

27. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Lomm skriver:

Min tanke var at det er en Troll der på et tidspunkt laver et nasty opslag/kommentar, som bare skal bruge nogle opslag så man ikke opdager at vedkommende reelt ikke er bruger

Også mig. Personen har oprettet sig i dag, og må da tro at vi er dumme hvis vi hopper på at det er en real profil.. 

Trist at nogen keder sig så meget

Anmeld Citér

27. december 2020

CBbaby

Profilbillede for CBbaby
BAE skriver:

Jeg har ikke oplevet den her slags, men personen har i hvert fald også kun oprettet sig i dag. Kan man ikke stoppe personen? 

Det gjorde vedkommende også sidst. Og til sidst blev profilen lukket

Anmeld Citér

27. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
CBbaby skriver:

Det gjorde vedkommende også sidst. Og til sidst blev profilen lukket

At folk keder sig så meget. Trist

Anmeld Citér

27. december 2020

Anonym

At folk keder sig så meget. Trist

Sidst var der tale om en bruger, der var meget dårlig.

Vedkommende blev stoppet, da indlæggene blev anmeldt for at ødelægge debatordenen. 

Anmeld Citér

27. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Sidst var der tale om en bruger, der var meget dårlig.

Vedkommende blev stoppet, da indlæggene blev anmeldt for at ødelægge debatordenen. 

Vent det tror jeg godt jeg kan huske. 

Trist at man ikke kan finde personen, for hvis det igen er en der har det dårligt, skal personen jo have hjælp. 

Anmeld Citér

28. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 3

Jeg har ærlig talt ikke oplevet det før. Helle dagen har personen skrevet i gamle tråde, og jeg tænker hvad har den person gang i??! og bliver ved og på den måde bliver de oppet. Det er pisse træls det der. 

Anmeld Citér

29. juni 2022

LVIC

Profilbillede for LVIC

Hej du! Det er 2 år siden du startede tråden, og jeg vil faktisk bare give dig en virtuel krammer 

Jeg er selv en ung kvinde på 22 år, og jeg er også studerende. Jeg er i øjeblikket tidligt i processen med at blive selvvalgt alenemor  Jeg har faktisk lidt de samme tanker som dig, men den primære årsag til at jeg gere vil være mor nu er, at jeg ønsker at tilbyde mit barn en frisk og rørig forælder der stadig kan kravle og klatre i mange år endnu. Det gør mig faktisk sindssygt ked af det, at så mange sidder her og taler din ide ned, for jeg mener personligt at det hele bunder i hvad du har at arbejde med ift. Økonomi, men i HØJ grad også hvor følelsesmæssigt klar og stærk du er - og at du er klar til (højst sandsynligt) at blive presset rigtig langt ud i de svære situationer som mor. Du kan aldrig rigtig blive klar til rollen før du står med barnet i armene, så du skal kigge rigtig meget indad og være forsigtig med dig selv. Hvis du vælger/har valgt at blive alene mor, så kommer du til at lære sider af dig selv at kende som du aldrig troede du rummede. Både på godt og ondt.. og det hele er okay! Så længe du og baby er glade,sunde og raske, har mætte maver og tag over hovedet - så tror jeg de fleste mødre ellers har taget rollen på “gefühlen” og handlet efter hvad der intuitivt giver mening når man står der alene. Luk ørene og fokuser på dig selv. Spar en h*lvedes masse penge op, køb babytøj og sutter og flasker Nu og månederne op til fødslen. Så har du en “basispakken” med alt hvad du *ihvertfald* har behov for!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.