Det virker til, at det går lidt begge veje. Måske er svigermor lidt for pushy, og du er meget følsom?
Det kan være en rigtigt dårlig kombination. Der er nogle af tingene, som jeg undrer mig, at du hænger i.
Hun har ikke været der for sin søn. Det er fortid. Min mor var der heller ikke for mig og var alkoholiker.
det har INGEN betydning for, hvordan hendes forhold til hendes børnebørn er idag. Hun er nemlig verdens bedste mormor.
Kan det være, hun prøver at være en bedre farmor end hun var mor?
Men alligevel kan man ikke bruge fortiden til en dyt!
Det med katten. Jeg undrer mig virkelig, hvis en læge skulle have sagt sådan.. så skal den læge da tage sin uddannelse om! Kan du have misforstået det?
Jeg tænker, du er nødt til at slå koldt vand i blodet og prøve at se hende med andre briller.
Min svigermor irriterede også mig i starten. Hun gjorde ALT forkert. Måden, hun holdt mit barn på, alt hvad hun sagde, var forkert.
Det var fordi jeg var SÅ følsom. Det var ikke fair overfor min svigermor. Jeg valgte dog at holde det inde og lade farmor være farmor. For hun skal også være der.
jeg måtte tælle til 10 mange gange eller lige trække mig. Det var svært. Men jeg vidste godt, det handlede om mig. Min svigermor gjorde ingenting forkert. Det skulle hun ikke bøde for.
Det er virkeligt svært!
Man skal selvfølgelig ikke finde sig i ALT. Der er også situationer, hvor er nødt til at sige fra.
Men jeg tror, det handler om, at man skal finde ud af hvornår det er fair og hvornår man siger pyt.
Anmeld
Citér