Anonym skriver:
Burde min mand ikke komme over det her, qt selvom jeg blev råbt af, af min far. Så skal han ikke forbyde vores pige at se ham. Min far vil rigtig gerne starte på en frisk, men manden vil ikke.
på den ene side forstår jeg jo godt min mands følelse omkring min far, da min far var meget strid i mod mig, og i øvrigt råbte og skreg af mig- som om jeg er et 0. Men når det er sagt, så er jeg og min familie startet på en frisk igen. Så jeg håbede også, at min mand ville starte på en frisk. Han behøver ikke blive venner med min far, men blot lade mig besøge mine forældre sammen med pigen.
Jeg har tænkt lidt. Når jeg tænker på jeres historie , helt fra da du blev gravid og din familie var, skal vi sige mere end stride mod dig.. din mor ville tvinge dig til Sverige for at få en senabort og din far opførte sig sindsygt, som jeg husker det.
Jeg er med på at i har forsonet jer og de er glade for deres barnebarn i dag. Men din mand.. han stod igennem SÅ meget for dig dengang. Blev gift og fandt sig i alt muligt lort fra både dem og du (mindes at du slet ikke kunne se de ofre han gjorde for dig, mens det stod på) men anyhow! Jeg ville faktisk ikke forlange at han kunne tilgive og komme videre.. men jeg ville forlange at jeg selv kunne bestemme over mit eget forhold til mine forældre, og så skulle han være fri til at blive hjemme når dig og baby besøger dem. Det ville være mit bedste og mest fair bud på en løsning .
I øvrigt, har i nogensinde fået snakket alt det der fortid igennem? Jeg tænker sådan, om det simpelthen har været for meget for jer og ham, og han derfor opfører sig som han gør nu?. Jeg tror han har brug for hjælp. Han var sådan en god støtte dengang, det virker for mig mærkeligt at han er vendt 180 grader siden dengang.
Anmeld
Citér