Da jeg var sammen med min eks (min datter far), forbød han mig at se alt og alle. Mine veninder stoppede jeg med at se, hvilket jeg kunne leve med (troede jeg), men da han begyndte at forbyde mig at se min familie, gjorde jeg det alligevel. Jeg kunne så forvente et par slag og psykisk nedkøring i flere dage efter, men det var vigtigt for mig stadig at have min familie, især pga min datter. Det jeg vil sige med det, er at INGEN skal forbyde din datter at se sin familie, medmindre de direkte er til fare for hebde - hvilket din far jo ikke er.
Min eks truede også med at han ville gå fra mig (det var en af de milde trusler), og han gjorde aldrig alvor af det - de siger det kun for at kontrollere en, fordi de TROR man ikke kan undvære dem - hvilket man sagtens kan!!!!
Ud fra det du har skrevet lyder det som om din mand kunne være en af de mænd der bruger psykisk vold til at kontrollere dig? Måske ikke i så slem grad endnu, men pas på dig selv og din lille pige - i er de vigtigste i det her. Kram herfra
Anmeld
Citér