Min mand forbyder morfar at se baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Han vil skilles fra mig hvis lille pigen ser sin morfar igen. Han gik ind og truede med at sende en anmodning om skilsmissen på borger.dk

Så lad ham gøre det. Ingen skal forbyde mit barn at se MIN far, fordi at de er uvenner. Hvis morfar ikke er til fare for barnet, skal ingen fortæller mig at han ikke må se sit eget barnebarn. 

Din mand skal sku at få nogle nosser og blive en voksen mand, han er far, ik en 12årig, der har haft et skænderi med en voksen. 

Jeg synes sku ikke han er værd at samle på, hvis det her kan få ham til at snakke skilsmisse. 
Jeg havde talt med STORE bogstaver, og sagt; Det er min far, du må gerne være sur og barnlig og ikke ville se ham, men han er MIN far, og jeg vil have at han skal kende sit barnebarn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2019

LSS

Anonym skriver:

Han vil skilles fra mig hvis lille pigen ser sin morfar igen. Han gik ind og truede med at sende en anmodning om skilsmissen på borger.dk

Så lad ham gøre det? 

Hvem er han sådan at tro han ejer dig og skal bestemme hvad du må og ikke må med jeres fælles barn. Hvordan ser det ud bolig mæssigt? Bor i i noget fælles? Eller er det måske dit? Hvis ja, så bed ham flytte. (Kender ikke reglerne når man er gift, så beklager hvis jeg tager fejl omkring at den ene part kan bedes om at flytte) 

Kom væk. Nu. Inden jeres barn tager skade og dig selv også for den sags skyld. Det er usundt at leve og bo med sådan en tyran.

Anmeld Citér

16. april 2019

Anonym

Da jeg var sammen med min eks (min datter far), forbød han mig at se alt og alle. Mine veninder stoppede jeg med at se, hvilket jeg kunne leve med (troede jeg), men da han begyndte at forbyde mig at se min familie, gjorde jeg det alligevel. Jeg kunne så forvente et par slag og psykisk nedkøring i flere dage efter, men det var vigtigt for mig stadig at have min familie, især pga min datter. Det jeg vil sige med det, er at INGEN skal forbyde din datter at se sin familie, medmindre de direkte er til fare for hebde - hvilket din far jo ikke er. 

Min eks truede også med at han ville gå fra mig (det var en af de milde trusler), og han gjorde aldrig alvor af det - de siger det kun for at kontrollere en, fordi de TROR man ikke kan undvære dem - hvilket man sagtens kan!!!! 

Ud fra det du har skrevet lyder det som om din mand kunne være en af de mænd der bruger psykisk vold til at kontrollere dig? Måske ikke i så slem grad endnu, men pas på dig selv og din lille pige - i er de vigtigste i det her. Kram herfra 

Anmeld Citér

16. april 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Åh gud. Ved du hvad? Hvis jeres forhold og familie, ikke betyder mere for ham end dét, så lad ham da. Og så kan du komme videre i dit liv uden alt det drama.. jeg mindes at i er ret unge, du har masser af liv foran dig og du er ikke tvunget til at bruge din dyrebare energi på alt det gøgl..

hvis hans anke mod din far alene handler om uenigheder mellem de to, og ikke handler en disse om jeres barns ve og vel i hans nærhed, så lad ham da endelig smutte hvis han føler for det. Det er da så barnagtigt som noget kan blive. 

Anmeld Citér

16. april 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Det lyder ikke som et sundt forhold.

Måske ville en skilsmisse være det bedste. 

Jeg kunne ikke acceptere, hvis min mand forbød min far at se sit barnebarn.

Anmeld Citér

16. april 2019

fehår

Hvis din far virkelig ikke har gjort noget, som ville give din mand grund til at være bekymret for din datters sikkerhed eller andet i den stil, ja, så vil jeg også sige, at du måske bør være ligeglad med din mands trussel - og eventuelt lade ham føre den ud i livet.

Der er to muligheder: 

1) enten bluffer han og er villig til at true med skilsmisse på den måde. Det vil være virkelig røv af ham, og så er du måske alligevel bedre tjent uden sådan en klaphat.

2) eller også er han snotdum og er villig til at smide jeres forhold væk for at få sin vilje. Samtidig indser han ikke, at en skilsmisse vil betyde, at I ikke er sammen længere, og at han har ingen kontrol over, hvor meget din datter ser sin morfar. Igen, hvis han er villig til at smide jeres ægteskab væk for at få sin vilje, så er han ikke rigtigt værd at samle på.

Anmeld Citér

17. april 2019

Anonym trådstarter

Han er ikke dominerende ellers. Udover at han er meget sex fikseret og meget optaget af andre kvinder .

han er en rigtig god far, og jeg er ærligt talt målløs over, at han er villig til at blive skilt fra mig pga ham og min far ikke kan løse deres konflikter 

Anmeld Citér

17. april 2019

Babilooo

Han er ikke dominerende ellers. Udover at han er meget sex fikseret og meget optaget af andre kvinder .

han er en rigtig god far, og jeg er ærligt talt målløs over, at han er villig til at blive skilt fra mig pga ham og min far ikke kan løse deres konflikter 

Og det burde netop fortælle dig hvor lidt han elsker dig..??? At han er villig til det er absurd og barnligt.

Det var også ham der havde skreget mens du havde dit barn på armene så vidt jeg husker.

Anmeld Citér

17. april 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Da jeg var sammen med min eks (min datter far), forbød han mig at se alt og alle. Mine veninder stoppede jeg med at se, hvilket jeg kunne leve med (troede jeg), men da han begyndte at forbyde mig at se min familie, gjorde jeg det alligevel. Jeg kunne så forvente et par slag og psykisk nedkøring i flere dage efter, men det var vigtigt for mig stadig at have min familie, især pga min datter. Det jeg vil sige med det, er at INGEN skal forbyde din datter at se sin familie, medmindre de direkte er til fare for hebde - hvilket din far jo ikke er. 

Min eks truede også med at han ville gå fra mig (det var en af de milde trusler), og han gjorde aldrig alvor af det - de siger det kun for at kontrollere en, fordi de TROR man ikke kan undvære dem - hvilket man sagtens kan!!!! 

Ud fra det du har skrevet lyder det som om din mand kunne være en af de mænd der bruger psykisk vold til at kontrollere dig? Måske ikke i så slem grad endnu, men pas på dig selv og din lille pige - i er de vigtigste i det her. Kram herfra 

Hvor skrækkeligt. 

jeg har aldrig set det som psykisk vold tidligere, men det her er virkelig banalt

Anmeld Citér

17. april 2019

Anonym trådstarter

Og det burde netop fortælle dig hvor lidt han elsker dig..??? At han er villig til det er absurd og barnligt.

Det var også ham der havde skreget mens du havde dit barn på armene så vidt jeg husker.

Ja.. men min fsr var i mod lille pigens fødsel dengang. I dag elsker han hende. det plus skænderier og uenigheder er grund til at min mand hader ham og bærer nag

kan ikke forstå han ikke kan slutte fred. For vores skyld. Min far er den bedste morfar til hende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.