Min mand forbyder morfar at se baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.554 visninger
53 svar
77 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2019

Anonym trådstarter

Min mand og far hader hinanden, og de har aldrig været enige om noget. De har helt forskellig syn på penge og samfund. Nu har han forbudt mig, at besøge mine forældre, med vores fælles pige. Min pige må ikke være hos mine forældre. Jeg må godt besøge mine forældre, men min pige må overhovedet ikke været i nærheden af morfar. De har haft et skænderi. Og min far svinede min mand til, og omvendt.

Jeg har snakket meget med min far, og fortalt at han skal prøve at række ud efter min mand- men min far tør ikke, af frygt for at min mand bare er afvisende- som han har haft tendens til.

Jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op med de to stædige mænd. 

Er bare træt af, at jeg ikke kan tage hjem til de gamle med pigen. 

Jeg har prøvet at snakke med min mand flere gange, men han nægter at give sig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2019

sandramor

Anonym skriver:

Min mand og far hader hinanden, og de har aldrig været enige om noget. De har helt forskellig syn på penge og samfund. Nu har han forbudt mig, at besøge mine forældre, med vores fælles pige. Min pige må ikke være hos mine forældre. Jeg må godt besøge mine forældre, men min pige må overhovedet ikke været i nærheden af morfar. De har haft et skænderi. Og min far svinede min mand til, og omvendt.

Jeg har snakket meget med min far, og fortalt at han skal prøve at række ud efter min mand- men min far tør ikke, af frygt for at min mand bare er afvisende- som han har haft tendens til.

Jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op med de to stædige mænd. 

Er bare træt af, at jeg ikke kan tage hjem til de gamle med pigen. 

Jeg har prøvet at snakke med min mand flere gange, men han nægter at give sig

Undskyld mig men hvad pokker bilder din mand sig ind?? 

Det er da enormt egoistisk af ham at sige sådan noget! Og hvad så hvis han ikke kan li din far og omvendt?? Det er jeres datters morfar!! Der må han altså se ud over sin egen næsetip!! 

Jeg havde nok sagt til min mand at det altså ikke var noget han overhovedet skulle bestemme!! Jeres datter har jo ikke valgt at de skal være uvenner og ikke ku li hinanden! Synes ærlig talt han lyder enormt egoistisk og kun tænker på sig selv i det her! Jesus Christ altså! 

Din mand er blevet far og det kræver altså at man går foran som et godt eksempel og blir voksen... for synes ærlig talt det er lidt barnligt af ham.... han må slugt de kameler og gøre det der er bedst for hans datter! Og det kan vel ikke være at holde hende langt væk fra hendes morfar og mormor��

men det er selvfølgelig ikke en sjov situation for dig at stå i kan jeg godt se! Har du sagt noget til ham?? 

Anmeld Citér

10. april 2019

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Undskyld mig men hvad pokker bilder din mand sig ind?? 

Det er da enormt egoistisk af ham at sige sådan noget! Og hvad så hvis han ikke kan li din far og omvendt?? Det er jeres datters morfar!! Der må han altså se ud over sin egen næsetip!! 

Jeg havde nok sagt til min mand at det altså ikke var noget han overhovedet skulle bestemme!! Jeres datter har jo ikke valgt at de skal være uvenner og ikke ku li hinanden! Synes ærlig talt han lyder enormt egoistisk og kun tænker på sig selv i det her! Jesus Christ altså! 

Din mand er blevet far og det kræver altså at man går foran som et godt eksempel og blir voksen... for synes ærlig talt det er lidt barnligt af ham.... han må slugt de kameler og gøre det der er bedst for hans datter! Og det kan vel ikke være at holde hende langt væk fra hendes morfar og mormor��

men det er selvfølgelig ikke en sjov situation for dig at stå i kan jeg godt se! Har du sagt noget til ham?? 

Har sagt  en masse. Men han er ligeglad, og meget egoistisk. Han siger at han er far, og derfor har han også ret til at bestemme over hvem, vores pige ser.  

Det er super kompliceret, og det sidste jeg ønsker er, at vi skal ses i smug. Jeg ønsker heller ikke, at vores pige vokser op i denne konflikt.

Anmeld Citér

10. april 2019

koeapabshicar

Enig i ovenstående. Det er din mand og far der har et problem ikke din datter. 

I skal overhovedet ikke være enige i om han må se sit barnebarn eller ej, du er barnets mor og den beslutning tager du. Det er seriøst dårlig stil af din mand at han ikke er voksen nok til ikke at blande sit barn ind i hans skænderier. 

Han vil simpelthen fratage sit barn et af de bedste forhold hun kan få med nogen udover dine forældre, fordi han vil såre din far? 

Den var ikke gået herhjemme. Der havde jeg sagde til min mand at det er meget muligt han er sur på min far, det er han så i sin ret til og han kan bestemme hvad han gør men han kan ikke diktere om mit barn må se min far. Og så var den overhovedet ikke længere. Forstår slet ikke du tillader at han skal bestemme det. 

Anmeld Citér

10. april 2019

Tommelise

Jeg ville nok meddele min mand, at jeres datter skal have lov til at se sin morfar og få et godt forhold til ham.

Og så simpelt hen tage hende med hjem til mine forældre - uden at gøre det i smug.

Anmeld Citér

10. april 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Har sagt  en masse. Men han er ligeglad, og meget egoistisk. Han siger at han er far, og derfor har han også ret til at bestemme over hvem, vores pige ser.  

Det er super kompliceret, og det sidste jeg ønsker er, at vi skal ses i smug. Jeg ønsker heller ikke, at vores pige vokser op i denne konflikt.

Ja men du må vel også bestemme hvem din datter ser... Så længe din far ikke er til fare for jeres datter, skal din mand blande sig udenom, hvis du vil besøge dine forældre. 

Hvad med fødselsdag? Hvordan vil du forklare at morfar ikke må komme, men mormor må? (ved ik lige hvor gammel jeres datter er) 

Jeg havde talt med STORE bogstaver og sagt; Ja du er hendes far, og jeg er hendes mor og du kan ikke forbyde mig át besøge mine forældre. du kan være sur og barnlig og blive væk, men jeg besøger min far. 

Anmeld Citér

10. april 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg ville nok meddele min mand, at jeres datter skal have lov til at se sin morfar og få et godt forhold til ham.

Og så simpelt hen tage hende med hjem til mine forældre - uden at gøre det i smug.

jeg er bange for hans reaktion. Fordi han er virkelig ikke rar at diskutere med.

Anmeld Citér

10. april 2019

Tommelise

Anonym skriver:

jeg er bange for hans reaktion. Fordi han er virkelig ikke rar at diskutere med.

Er du direkte bange for din mand ?

Anmeld Citér

10. april 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Er du direkte bange for din mand ?

Han er ikke voldelig, men jeg er bare bange for at han kommer med drastiske udmeldinger omkring skilsmisse. Jeg er sikker på, det bare ville være tomme trusler. Men vi har allerede snakket om det så mange gange, det med at besøge morfar. Men jeg får intet ud af det.

jeg tænker bare jeg vil besøge dem, selvom han bliver meget vred

Anmeld Citér

10. april 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Han er ikke voldelig, men jeg er bare bange for at han kommer med drastiske udmeldinger omkring skilsmisse. Jeg er sikker på, det bare ville være tomme trusler. Men vi har allerede snakket om det så mange gange, det med at besøge morfar. Men jeg får intet ud af det.

jeg tænker bare jeg vil besøge dem, selvom han bliver meget vred

Det lyder ubehageligt, men hvis du er sikker på, at det er tomme trusler, så handler det måske om, at du viser ham én gang for alle, at du ikke bare føjer ham i det her.

Det er et helt urimeligt krav, han stiller. Én ting er, at han ikke kan lide din far (og omvendt), men det skal ikke gå ud over jeres datter. Han må lære at skille tingene ad.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.