jeg er pleaser, help.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2018

LilleAsMor

lineog4 skriver:

Jeg vil ikke negligere ts udfordringer, og måske er de større end jeg tror, men åh ja det famøse men.... jeg kan også have den mistanke at ts står et sted mange af os har stået. 

Derfor en opfordring til alle om en håndsoprækning, hvis I det første år med baby havde øjeblikket hvor I syntes:

- jeres mand var en idiot og ikke tog nok ansvar. 

- at I lavede mest der hjemme

- at I fik mindst søvn

- troede parforholdet var helt slut

- troede jeres mand ikke tændte på jeres nye krop som I ikke selv helt kunne acceptere

- havde lyst til at smide mand og baby hen hvor peberet gror så I kunne gør lige præcis det I havde lyst

smid endelig selv flere punkter ind. 

Jeg starter gerne, min hånd er rakt meget langt op især med første baby, men også med de andre....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2018

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men hvis I ikke får forventningsafstemt hil du sygne endnu mere hen og han skinne endnu mere - som du siger. Du er mindst lige så meget værd som ham. Og lige nu virker din beskrivelse af ham ikke specielt empatisk - han tager ikke jeres barn særlig tit, han bruger utrolig meget tid på karriere og hobby og kigger efter andre damer.? Og han rør dig med en ildtang i forbindelse med sex... 

hvad er hans bidrag til et godt forhold og en god familie? Pt lyder det ikke så stort. 

Du er nødt til at tage ansvar for din egen lykke og det du viser dit barn. Hvis du er så ked SF set som du beskriver med lavt selvværd... så bliver det ikke bedre af ikke at gøre noget. Hvad med hjælp til at få snakket tingene igennem - evt en parterapeut. 

så kan han have nok så meget karriere og vaskebrætsmave.. han gør dig pt ikke lykkeligt - så noget skal jo ændres. Og det sker ikke af sig selv. 

Præcis. Han ligger ik mærke til hvilket tøj jeg går i, men han kan ligge mærke til andre fremmede piger.

han sagde om en af pigerne til en fest, at hun var rigtig fin hvad fanden skal det betyde.

uanset hvad jeg tager på eller gør, føler jeg at det ikke er nok.

Anmeld Citér

4. november 2018

Babilooo

Præcis. Han ligger ik mærke til hvilket tøj jeg går i, men han kan ligge mærke til andre fremmede piger.

han sagde om en af pigerne til en fest, at hun var rigtig fin hvad fanden skal det betyde.

Men pointen er at du ikke skal gøre noget specielt. Du er lige blevet mor. 

Han skal ikke overglo andre kvinder - og ni offence men det er altså ikke normalt i min optik.

Og at han støtter dig så lidt er altså heller ikke i min verden ok..? Der er tilgengæld meget normalt at føle sig fange af at være blevet mor. Man yder og yder og yder. Men mange har altså gode mænd der hjælper til og forstår at man er specielt følsom. 

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym trådstarter

Men pointen er at du ikke skal gøre noget specielt. Du er lige blevet mor. 

Han skal ikke overglo andre kvinder - og ni offence men det er altså ikke normalt i min optik.

Og at han støtter dig så lidt er altså heller ikke i min verden ok..? Der er tilgengæld meget normalt at føle sig fange af at være blevet mor. Man yder og yder og yder. Men mange har altså gode mænd der hjælper til og forstår at man er specielt følsom. 

Hvad skal jeg gøre?

jeg gider snart ikke vise mere at jeg er følsom, føler alligevel at det hele bliver brugt i mod mig.

Det er sgu lidt svært

min mor har os sagt at det ikke er okay

Anmeld Citér

4. november 2018

lineog4

Anonym skriver:

Min mand ser ikke hvis jeg er blevet klippet eller har fået nye briller eller.... altså med mindre jeg lægger det på Facebook ph tagger ham.

Det er selvsagt ikke okay hvis han hele tiden glor på andre - men ja jeg får da også kigget på andre en gang imellem. Igen er det kommunikation der må være kodeordet. Få talt sammen, lad vær at konkludere selv, tal sammen....

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Min mand ser ikke hvis jeg er blevet klippet eller har fået nye briller eller.... altså med mindre jeg lægger det på Facebook ph tagger ham.

Det er selvsagt ikke okay hvis han hele tiden glor på andre - men ja jeg får da også kigget på andre en gang imellem. Igen er det kommunikation der må være kodeordet. Få talt sammen, lad vær at konkludere selv, tal sammen....

Hvordan skal vi kunne snakke ammen, når han mener at jeg snakker falsk? Han mener ik selv han kogger på damer. Han siger han ik ved hvordan man bruger Instagram. Hvilket er løgn 

Anmeld Citér

4. november 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre?

jeg gider snart ikke vise mere at jeg er følsom, føler alligevel at det hele bliver brugt i mod mig.

Det er sgu lidt svært

min mor har os sagt at det ikke er okay

Men du skal jo selv afgøre hvad du synes er OK.

lige nu virker det ikke som om ag du synes det er ok. Og hvis det ikke ændre sig ves ar du åbner munden eller går til en parterapeut- så er han ho ude for pædagogisk rækkevidde.

du er den eneste som kan vurdere hvor slemt det er. Og hvis dine omgivelser kommenterer på det virker det ikke godt

Anmeld Citér

4. november 2018

lineog4

Anonym skriver:

Hvordan skal vi kunne snakke ammen, når han mener at jeg snakker falsk? Han mener ik selv han kogger på damer. Han siger han ik ved hvordan man bruger Instagram. Hvilket er løgn 

Ærligt aner det ikke. Men tænker jeg da heller ikke tænker over jeg lige kigger på en mand og kommenterer og hvis man bedre halvdel konfronterede mig med surhed og anklagende, så ville jeg formodentlig også reagere med at sige: ej kom nu, det gør jeg da ikke. Hvis han derimod valgte en kommunikations form, hvor han holdt det på egen banehalvdel a la det gør mig usikker når jeg får oplevelsen at du ser på andre, så ville jeg være parat til at kommunikere - Google eventuelt giraf og ulve sprog.

Anmeld Citér

4. november 2018

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men du skal jo selv afgøre hvad du synes er OK.

lige nu virker det ikke som om ag du synes det er ok. Og hvis det ikke ændre sig ves ar du åbner munden eller går til en parterapeut- så er han ho ude for pædagogisk rækkevidde.

du er den eneste som kan vurdere hvor slemt det er. Og hvis dine omgivelser kommenterer på det virker det ikke godt

Nej, præcis.

det er bare sådan, at jeg heller ej har lyst til at

være alene mor hvad angår sexlivet, så giver jeg han en masse, men han virker ikke som om han er særligt interesseret i mig eller har lyst til mig for den sags skyld  

Anmeld Citér

8. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg burde få hjælp...

jeg var til en fest, mens min baby blev passet. Jeg endte med at drikke mig så stang stiv at jeg fik blakcout og brækkede mig 

min veninde tog sig af mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.