pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg har ikke læst hele tråden.
Jeg tænker man må acceptere at det sociale liv i starten er med baby. Jeg kom ud uden baby første gang da de var omkring 9 måneder - sådan vat det med alle tre.
Jeg har også følt mig utiltrækkende og følt at min mand ikke hjalp nok til, hvilket jeg ikke tænker længere - han hjalp til, men det var ikke den virkelighed jeg da omvæltningen var så stor for mig. Jeg synes det var vanvittigt hårdt at være mor, at spontaniteten røg, at jeg var bundet fast til hjemmet. Men alle disse tanker og følelser forsvandt langsomt som jeg fandt ud af min nye rolle som mor.
Jeg synes I skal få en snak om hvad det vil sige at være mor og far - hver især for det kan være I finder ud af at jeres forestillinger er meget forskellige. Og ud fra det kan I tage en snak om hvad I forventer af hinanden og hvad I kan gå på kompromis med.
I øvrigt havde vi først sex 8 måneder efter fødsel - jeg tog 24 kg på. Min mand syntes ikke jeg var utiltrækkende men min lave selvtillid og min evig bebrejdelse af ham var utiltrækkende.
Jeg har født vores tredje barn for snart 1 år siden - og denne gang kan jeg se hvad han gør fremfor hvad han ikke får gjort. Jeg sætter pris på ham og vi har et fint sexliv - på trods jeg tog en del på igen.
Jeg kan stadig være en sur citron der brokker sig lidt for meget - men jeg ved også det ikke altid er helt fair af mig.
det er hårdt at være en småbørnsfamilie, det kræver hårdt arbejde og kommunikation men ikke mindst også en accept af at det er hårdt!
Anmeld
Citér