Tjullehej skriver:
Mener du det er normalt med en mand der ikke deltager, er væk pga hobby hele tiden og som ikke seksuelt virker tiltrukket af en og kigger konstant efter andre kvinder. Og fortæller at man selv lyver.
det bliver i hvert fald ikke bedre hvis man ikke åbner munden, som du skriver. Men de mænd jeg kender har selv i den første tid deltaget og også været interesseret i hvordan man har det. Han virker bare ikke så engageret. Men måske er det bare mig der læser det forkert
Du har jo kun den ene side.
Da jeg sad med lange bryster, lange øjne og havde været vågnet 17 gange den nat - kunne jeg have skrevet nogenlunde samme indlæg, min mand tager ikke over, jeg laver alt, han vil mig ikke seksuelt osv.... kampen om hvem laver mest var gået i gang 
samdheden var, at min mand tog over, min mand var en god far, men jeg var kørt ned, jeg følte mig uattraktiv, jeg var så sårbar så et enkelt ord satte alle negative tanker i gang.
jeg siger ikke ts er der, men det er en mulighed. Vi ved det ikke, derfor ja er det vigtigt ikke at hoppe direkte til konklusionen og handl8ngen; drop ham. Det er vigtigt både at fortælle vi har alle stået der og kommunikation er eneste vej frem, men husk også at med minus søvn, en lille baby osv så er verden ikke sort/hvid. For mig er det første år med et barn, de år i mit liv med flest følelsesmæssige op og nedture og mit eneste råd til alle er, tag ikke store beslutninger det første år, for den ene dag vil du skilles, den næste vil du flytte ti, Afrika som u-landsarbejder
Anmeld
Citér