Svigermor......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2018

Anonym trådstarter

Ved hvordan du har det , min svigermor snager os i alt med mig og i vore økonomiske sager hvis min børn har noget nyt tøj på. Siger hun altid det har da været en dyr en, er den ny og har du købt den.... Eller hvis jeg har købt noget til mig selv. Jeg gemmer alt nyt fremover og mine børn får det slidte tøj på når vi er der for jeg gider simpelthen ikke hører på hende.. .

Så jeg ved virkelig hvordan du har det 

Ja! Det siger hun altid til mig også!

Børnene har altid nyt tøj siger hun,  og det har de virkelig ikke, jeg har virkelig ikke et overbrug når det kommer tøj

- Da vi fik vores første barn gik jeg amok på nettet, og hvergang hun så en pakke havde hun en kommentar en pakke igen?! - hun holdt øje på hvor mange pakker Jeg fik - tror hun kiggede i skraldespanden da jeg altid gemte mine pakker og pap de var kommet med når hun komm

- Hun er bare en udgift uden lige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2018

Tommelise

IenFart skriver:

Jeg køber ikke argumentet om at bare fordi man har sin kalender hængende fremme, så er gæster bare velkomne til at læse den. Det synes jeg faktisk ikke man bør, hvis man ellers har lidt pli.

Det er vel det samme hvis folk har en opslagstavle med forskellige vigtig information, breve eller andet. Dem skal man vel heller ikke gå og læse bare fordi man kan.

Og hun lyder ærlig talt kugleskør. Men hvad faen kan man stille og hvis man gerne vil bevare et godt forhold mellem hende og børnene og hun i øvrigt vil skide på hvad man siger.

Altså helt ærligt hvis man f.eks har en stor white board tavle hængende, som er inddelt i ugens dage, og den hænger i entréen, så skal man da kunne tåle, at folk læser den.

Jeg gør det ikke hos fremmede, fordi det ikke interesserer mig, men hvis jeg er på besøg hos min søster, så kan kalenderen da godt være udgangspunkt for en hyggesnak om en fødselsdag eller hvordan det går med lillebrors start i 0. klasse. 

Jeg har ikke noget hængende på min opslagstavle, som er så hemmeligt, at folk ikke må se det.

Det, der lyder helt tosset i TS´s tilfælde, er, at svigermor tager kalenderen ned og skriver aktiviteterne ned i sin egen kalender. Det er ikke normalt. 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym

Nu får jeg nok på puklen, men jeg tænker om hun kan reagerer så spøjst på tingene fordi hun føler sig holdt totalt udenfor eller føler at du er meget aggressiv.. Jeg tænker, at du er den samme der oprettede tråden med, at din søn er meget lille af sin alder (+ nogle andre tråde jeg ikke husker specifikt) og du har en utrolig aggressiv måde at skrive på - og tænker det måske er det samme IRL ift de eksempler du kommer med. 

Selvfølgelig skal hun ikke kommenterer din vægt på den måde eller kigge i jeres kalender sådan som hun gør - men ignorer det når hun siger det og fjern kalenderen. Lås døren til soveværelset (hvor hun intet har at gøre nogensinde) og stik hende en omgang kalkfjerner når hun snakker om toilettet.. 

Og så ville jeg sgu nok bede min mand om at få sig et par nosser og bede sin mor opfører sig normalt i andres hjem. 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja! Det siger hun altid til mig også!

Børnene har altid nyt tøj siger hun,  og det har de virkelig ikke, jeg har virkelig ikke et overbrug når det kommer tøj

- Da vi fik vores første barn gik jeg amok på nettet, og hvergang hun så en pakke havde hun en kommentar en pakke igen?! - hun holdt øje på hvor mange pakker Jeg fik - tror hun kiggede i skraldespanden da jeg altid gemte mine pakker og pap de var kommet med når hun komm

- Hun er bare en udgift uden lige 

Suk... Ja og havde købt sådan en legenåtte til min søn også der var hun os bare lyn hurtig til at kommentere at det var da ikke nødvendigt  der går nærmest ild i mig når hun er sådan og min mand ser så meget op til hende så kan ikke engang dele min frustration  med ham og en gang vi gik fra hinanden skrev hun os til mig hvad jeg havde gang i og at det ikke var lutter og lagkage at være enlig og bla bla... Lige siden dengang er mig og hendes forhold til hinanden været så underligt 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu får jeg nok på puklen, men jeg tænker om hun kan reagerer så spøjst på tingene fordi hun føler sig holdt totalt udenfor eller føler at du er meget aggressiv.. Jeg tænker, at du er den samme der oprettede tråden med, at din søn er meget lille af sin alder (+ nogle andre tråde jeg ikke husker specifikt) og du har en utrolig aggressiv måde at skrive på - og tænker det måske er det samme IRL ift de eksempler du kommer med. 

Selvfølgelig skal hun ikke kommenterer din vægt på den måde eller kigge i jeres kalender sådan som hun gør - men ignorer det når hun siger det og fjern kalenderen. Lås døren til soveværelset (hvor hun intet har at gøre nogensinde) og stik hende en omgang kalkfjerner når hun snakker om toilettet.. 

Og så ville jeg sgu nok bede min mand om at få sig et par nosser og bede sin mor opfører sig normalt i andres hjem. 

Ja, jeg er aggressive nu! Lige i dette øjeblik fordi jeg har fået NOK! - Jeg er ikke kendte for at være aggressive 

Jeg tænker min fejl har været jeg har været for søde! Jeg skulle med det samme ha sagt fra! Jeg tror der er min fejl.

at jeg ikke med det samme fik at vide hun havde taget kalenderen ned og skrevet alt ned, sagde : hvad har du gjort?! Ej det er ikke i orden - Men da hun fortalte første gang var jeg bare paf!

min svigermor før hende var den mest normale og så søde og vi havde et normalt forhold - Jeg tror jeg vilde ha det igen, og derfor bare lod tingene gå så vidt!

Og Og nej, det synes jeg ikke er i orden jeg skal låse vores soveværelse den holder bare ikke, og gemme ting, fordi hun kommer - nej, jeg forstår hellere ikke hvorfor hun vilde vide hvad der foregår i sin søns og svigerdatter soveværelse ..... tænk om der lå noget fremme en kæmpe sort dildo ( det har vi ikke) og hendes søns penis 

min mand er også aggressive for hende nogle gange da der har gået en stykke tid og hun har trykket vores knapper i laaaaang tid 

Jeg synes hun er syge - Alle mine veninder griner når Jeg fortæller hvad hun nu har sagt -

problemet er det bliver værre - 

Det er slet ikke sjovt At ha hende på besøge, alt hvad der kommer ud er hendes mund er på niveau på en som er 15 år 

Jeg har bare lyst til at skrige! 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Suk... Ja og havde købt sådan en legenåtte til min søn også der var hun os bare lyn hurtig til at kommentere at det var da ikke nødvendigt  der går nærmest ild i mig når hun er sådan og min mand ser så meget op til hende så kan ikke engang dele min frustration  med ham og en gang vi gik fra hinanden skrev hun os til mig hvad jeg havde gang i og at det ikke var lutter og lagkage at være enlig og bla bla... Lige siden dengang er mig og hendes forhold til hinanden været så underligt 

Jeg vil hellere ha mærkeligt end det vi har nu 

Jeg sidder bare og vente til det nye mærkelig kommentar kommer - 

Jeg svarer aldrig på de dumme spørgsmål så jeg forstår ikke hun gider at spørge dem mere 

Anmeld Citér

20. september 2018

NRO

Anonym skriver:

Jeg er sygeplejske og Arbejder med demente - og du har ret i alt det du siger vedrøendnde hvad der sker -

Men nej det er det ikke - Væree mener jeg hun ligesom har Let GO og spørge de mærkeligste ting og mener hun må spørge om vores sex liv er normalt efter fødselen fordi jeg revnede ved fødselen som jeg tror alle kvinder gøre? 

Træls svigermor. ! 

Men nej, ikke alle kvinder ''flækker''. 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Ja, så er det jo noget andet, når du har forsøgt at sige fra på en pæn måde.

Men ud fra dit første indlæg, lød du en smule aggressiv.

Jeg tænker, at I måske sammen - du og din mand - kunne invitere hende på en kop kaffe og SAMMEN fortælle hende, at hun overskrider jeres grænser. Men det har I måske allerede prøvet.

Eller fuldstændig ignorere hendes kommentarer - måske ikke lige frem lade som om hun er luft - men begynde at tale om noget andet og dreje væk fra emnet, HVER gang hun forsøger at tale om det samme.

Og så ville jeg låse døren til soveværelset.

Om du læser mot første tråd starte har hun INGEN indsigt overhovedet, så den snak har vi haft hun var totalt uforstående så vi stoppede - Hold kæft det er hårdt at blive trådt på, og så sige fra og modtagerne fucker med ens hjerne og leger der aldrig er skete.

og Jeg ignorer hendes spørgsmål tror mig, jeg svarer ikke - Vilde aldrig svare på størrelsen på en penis til min mands mor 

og igen det med at låse soveværelset det er sgu for nederen - 

Jeg kan bare ikke forstår huj vil ha alle de informationer hvad Søren kan hun bruge dem til?!

Hun fyldte rigtigt meget med første barn, og  snakke med sundhedsplejsken om hende - hendes råd var at holde mig væk da hun troede aldrig hun vilde kunne se  det selv - sig når man ikke kan snakke sammen og kommer “videre” er et forhold døds dømt 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

NRO skriver:

Træls svigermor. ! 

Men nej, ikke alle kvinder ''flækker''. 

Synes bare alle mine veninder og mødre gruppe “revnede” kender selv ingen der Komi gennem en vaginal fødsel uden at revne eller “flække”!

Anmeld Citér

20. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Om du læser mot første tråd starte har hun INGEN indsigt overhovedet, så den snak har vi haft hun var totalt uforstående så vi stoppede - Hold kæft det er hårdt at blive trådt på, og så sige fra og modtagerne fucker med ens hjerne og leger der aldrig er skete.

og Jeg ignorer hendes spørgsmål tror mig, jeg svarer ikke - Vilde aldrig svare på størrelsen på en penis til min mands mor 

og igen det med at låse soveværelset det er sgu for nederen - 

Jeg kan bare ikke forstår huj vil ha alle de informationer hvad Søren kan hun bruge dem til?!

Hun fyldte rigtigt meget med første barn, og  snakke med sundhedsplejsken om hende - hendes råd var at holde mig væk da hun troede aldrig hun vilde kunne se  det selv - sig når man ikke kan snakke sammen og kommer “videre” er et forhold døds dømt 

jeg læste dit første indlæg og må ærligt indrømme, at jeg syntes, du selv fremstod temmelig aggressiv.

Med hensyn til at låse døren til soveværelset - altså hvis hun ikke forstår en ren besked, så synes jeg ikke, der er så meget andet at gøre end at låse døren.

Alternativet er jo åbenbart, at hun roder i jeres ting.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.