Anonym skriver:
Nu får jeg nok på puklen, men jeg tænker om hun kan reagerer så spøjst på tingene fordi hun føler sig holdt totalt udenfor eller føler at du er meget aggressiv.. Jeg tænker, at du er den samme der oprettede tråden med, at din søn er meget lille af sin alder (+ nogle andre tråde jeg ikke husker specifikt) og du har en utrolig aggressiv måde at skrive på - og tænker det måske er det samme IRL ift de eksempler du kommer med.
Selvfølgelig skal hun ikke kommenterer din vægt på den måde eller kigge i jeres kalender sådan som hun gør - men ignorer det når hun siger det og fjern kalenderen. Lås døren til soveværelset (hvor hun intet har at gøre nogensinde) og stik hende en omgang kalkfjerner når hun snakker om toilettet..
Og så ville jeg sgu nok bede min mand om at få sig et par nosser og bede sin mor opfører sig normalt i andres hjem.
Ja, jeg er aggressive nu! Lige i dette øjeblik fordi jeg har fået NOK! - Jeg er ikke kendte for at være aggressive
Jeg tænker min fejl har været jeg har været for søde! Jeg skulle med det samme ha sagt fra! Jeg tror der er min fejl.
at jeg ikke med det samme fik at vide hun havde taget kalenderen ned og skrevet alt ned, sagde : hvad har du gjort?! Ej det er ikke i orden - Men da hun fortalte første gang var jeg bare paf!
min svigermor før hende var den mest normale og så søde og vi havde et normalt forhold - Jeg tror jeg vilde ha det igen, og derfor bare lod tingene gå så vidt!
Og Og nej, det synes jeg ikke er i orden jeg skal låse vores soveværelse den holder bare ikke, og gemme ting, fordi hun kommer - nej, jeg forstår hellere ikke hvorfor hun vilde vide hvad der foregår i sin søns og svigerdatter soveværelse ..... tænk om der lå noget fremme en kæmpe sort dildo ( det har vi ikke) og hendes søns penis
min mand er også aggressive for hende nogle gange da der har gået en stykke tid og hun har trykket vores knapper i laaaaang tid
Jeg synes hun er syge - Alle mine veninder griner når Jeg fortæller hvad hun nu har sagt -
problemet er det bliver værre -
Det er slet ikke sjovt At ha hende på besøge, alt hvad der kommer ud er hendes mund er på niveau på en som er 15 år
Jeg har bare lyst til at skrige! 
Anmeld
Citér