Svigermor......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hun lyder meget grænseoverskridende,og du lyder hidsig.

Men det er self også frustrende når man er i krig med tæt familie. 

Hvad siger din mand til at hun roder rundt i jeres private sager?

Måske er det ham der skal sige hun skal bakke ud - så du ikke skal have kampen med hende. 

Har det altid været sådan?

Min svigermor er en kvinde der elsker intriger ,og at være den uskyldige når hun så bliver konfronteret. 

Jeg er så vokset op med den mest dominerende og ondskabsfulde kvinde,så det rager mig hvordan hun er. 

Hun er en god farmor,og det er langt vigtigere for mig ,end hvad jeg synes om hende .

Ja, jeg skriver denne tråd fordi Jeg har fået nok.

Manden? .... han orker hende ikke - Og han ligesom acceptere hende hvergang hun kommer, får han ind i soveværelset ( det er ovenpå) og fjerner Glidecreme osv. Fordi han ved hun roder - Vores beskidte glidecreme må ikke engang ligge i nat skuffen, men må virkelig gemmes  som har resulteret i mange frustration da han ikke finder det igen 

Hun har altid været for meget, og jeg har nok været for “søde” i starten  jeg skulle nok ha bidte mere i starten og sagt fra.

Problemet hun bliver værre! - jeg prøver at ignorere hende, og hendes måde at være på - amen det er for meget - det er som at være fanget i en lille gummibåd sammen med hende hvor hun konstant stikker i gummibåde med en kniv, få at få mig at synke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Hun lyder virkelig anstrengende, og måske er hun bare helt forfærdelig.

Men kommunikation går begge veje - så du har også et ansvar for, hvordan I kommunikerer.

Og jeg synes, dit svar til hende er ukonstruktivt.

At sige "Det skal du ikke blande dig i" - er noget helt andet end at sige f.eks. "Jeg synes faktisk, min vægt er en privat sag, så jeg vil gerne bede dig om at lade være med at kommentere den fremover".

Ja, men igen det har Jeg jo gjort - Jeg husker ikke altid når jeg skriver sådan en tråd

Jeg begyndte også at tabe mig ( er lidt overvægtig) og hver eneste vi så, sagde nu var jeg blevet smukkere ig havde taget mig sammen osv.

Hvor jeg til sidste sagde: Stop, min krop er mit private og jeg har ikke lyst til at snakke om det mere - 

Det har hun så kommenteret 900 gange siden

Anmeld Citér

20. september 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Havde sådan en svigermor før - elskede hende -

Det er noget at være taknemlig over, da min svigermor bliver bare en større og større stress faktor 

Hun har også ydmyget mig foran andre  ved at sige, ja jeg var slank efter jeg havde født, men det er “mit navn” ikke 

Vedrøende de damer med den sindsyge konklustioner! OMG! Jo, det er fuldstændig sindssygt hvilken konklustioner de kommer med  Virkelig og de angreber tråd starter - Jeg synes det er vildt langt ud

En kvinde skrev ind om sin mand lige pludselig var der en der sagde hun nok ikke elskede sin mand osv. Og der var bare ikke noget der tydede på det, i det hun havde skrevet - Jeg ved godt vi alle læser med VORES EGEN BRILLER på, men nogle gange bliver det for sinddsygt

Jeg er slet ikke i tvivl om hvad du mener med at der er nogen det konkluderer en hel masse. det jeg mente var, at jeg tror ikke de kvinder gør det bevidst. Altså jeg tror de skriver det fordi de mener at have forstået indlægget sådan - så de føler de svarer helt udfra indlægget. Derfor kan det være svært at “bede dem holde sig væk”, da de nok ikke selv ser deres indlæg som værende vilde konklusioner  

Anmeld Citér

20. september 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja, jeg skriver denne tråd fordi Jeg har fået nok.

Manden? .... han orker hende ikke - Og han ligesom acceptere hende hvergang hun kommer, får han ind i soveværelset ( det er ovenpå) og fjerner Glidecreme osv. Fordi han ved hun roder - Vores beskidte glidecreme må ikke engang ligge i nat skuffen, men må virkelig gemmes  som har resulteret i mange frustration da han ikke finder det igen 

Hun har altid været for meget, og jeg har nok været for “søde” i starten  jeg skulle nok ha bidte mere i starten og sagt fra.

Problemet hun bliver værre! - jeg prøver at ignorere hende, og hendes måde at være på - amen det er for meget - det er som at være fanget i en lille gummibåd sammen med hende hvor hun konstant stikker i gummibåde med en kniv, få at få mig at synke 

Det er uholdbart....

I bliver nødt til at gøre hende klart at det er slut med den chikane af jeres privatliv. 

Ellers må samværd være hos hende og ikke hos jer mere - det er sgu ikke ok at hun snager i jeres sexliv.

Og når hendes egen søn har fået nok - må I stå sammen ,og få hende til at fatte at respekten skal gå begge veje. 

Ej det lyder helt surrealistisk at hun er så grænseoverskridende. 

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har lige været igennem en lidt træls periode med svigermor. Hun er meget nærtagende, og jeg fik en dag sagt til hende da hun uventet stod i min have, og vi havde gæster "hvad laver du her"? Altså på en overrasket måde. Kunne straks mærke hun blev stødt og hun lavede en mindre scene foran alle. Hun var sur på mig i over 1 uge og var kommet grædende hjem til min svigerfar og havde sagt hvad jeg havde gjort Han ringer så til min mand og siger "hvordan er det din kone snakker til din mor". Der blev jeg vred og et par dage efter tog jeg derop og snakkede med dem face to face, fordi det var helt ude af proportioner og jeg mente INTET tarveligt i at jeg spurgte hvad hun lavede her. Jeg skyndte mig desuden også bagefter at sige det slet ikke var negativt ment, men blot fordi jeg ikke vidste hun kom, men alligevel var hun vred og såret. Desværre er hun meget nærtagende og har nu spurgt hende om hun ikke vil lade være med at tage små ting så nært. Fordi det er ikke til at holde ud at gå på listetær. 

Derudover har jeg faktisk et virkelig godt forhold til mine svigerforældre, og vi bor tæt på hinanden og rejser sammen flere uger ad gangen, hvor vi hygger os. Min svigermor er bare meget skrøbelig, og prøver at tage de hensyn jeg kan. 

Men det er sku ikke altid let med de svigermødre nej

Shit, det lyder hårdt - At gå sådan på listetær, men i det mindste kan i sammen 

Svigermor er to much - i altid - der er så mange andre ting hun har sagt der er sinddsyg, men er bange for min svigerinder også er herinde så om jeg skrev noget sindssygt hun har sagt vilde de vide det var hende :/

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om hvad du mener med at der er nogen det konkluderer en hel masse. det jeg mente var, at jeg tror ikke de kvinder gør det bevidst. Altså jeg tror de skriver det fordi de mener at have forstået indlægget sådan - så de føler de svarer helt udfra indlægget. Derfor kan det være svært at “bede dem holde sig væk”, da de nok ikke selv ser deres indlæg som værende vilde konklusioner  

Jeg synes de holder sig væk da jeg har skrevet  

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er uholdbart....

I bliver nødt til at gøre hende klart at det er slut med den chikane af jeres privatliv. 

Ellers må samværd være hos hende og ikke hos jer mere - det er sgu ikke ok at hun snager i jeres sexliv.

Og når hendes egen søn har fået nok - må I stå sammen ,og få hende til at fatte at respekten skal gå begge veje. 

Ej det lyder helt surrealistisk at hun er så grænseoverskridende. 

Hun har gjort værre .... men tør ikke skrive det herinde om nogle skulle genkende mig....

Men engang fiskede huk efter om hendes søn havde en gode størrelse penis.... 

jeg svarede selvfølge ikke og hun så det var noget jeg aldrig vilde - spurgte aldrig igen

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Shit, det lyder hårdt - At gå sådan på listetær, men i det mindste kan i sammen 

Svigermor er to much - i altid - der er så mange andre ting hun har sagt der er sinddsyg, men er bange for min svigerinder også er herinde så om jeg skrev noget sindssygt hun har sagt vilde de vide det var hende :/

Det er drøn hårdt i perioder. Men hun ved at tårer rydder bordet, og så får man ondt af hende og man påtager sig hele skylden for at skabe fred. Det er virkelig drænende. Men sådan har det altid været siger min mand så der ændre sig ikke desværre. Men ja din svigermor lyder fuldstændig vanvittig  Det havde jeg ikke magtet Nej man skal passe på hvad man skriver på nettet, selv som anonym da man kan blive genkendt. Jeg har før genkendt nogle anonyme på et andet debatforum. 

Anmeld Citér

20. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Ja, men igen det har Jeg jo gjort - Jeg husker ikke altid når jeg skriver sådan en tråd

Jeg begyndte også at tabe mig ( er lidt overvægtig) og hver eneste vi så, sagde nu var jeg blevet smukkere ig havde taget mig sammen osv.

Hvor jeg til sidste sagde: Stop, min krop er mit private og jeg har ikke lyst til at snakke om det mere - 

Det har hun så kommenteret 900 gange siden

Ja, så er det jo noget andet, når du har forsøgt at sige fra på en pæn måde.

Men ud fra dit første indlæg, lød du en smule aggressiv.

Jeg tænker, at I måske sammen - du og din mand - kunne invitere hende på en kop kaffe og SAMMEN fortælle hende, at hun overskrider jeres grænser. Men det har I måske allerede prøvet.

Eller fuldstændig ignorere hendes kommentarer - måske ikke lige frem lade som om hun er luft - men begynde at tale om noget andet og dreje væk fra emnet, HVER gang hun forsøger at tale om det samme.

Og så ville jeg låse døren til soveværelset.

Anmeld Citér

20. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hun har gjort værre .... men tør ikke skrive det herinde om nogle skulle genkende mig....

Men engang fiskede huk efter om hendes søn havde en gode størrelse penis.... 

jeg svarede selvfølge ikke og hun så det var noget jeg aldrig vilde - spurgte aldrig igen

Ej Hun lyder for crazy. Du er oppe imod stærke kræfter kan jeg høre. Puhhh stakkels dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.