Svigermor......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Suk... Ja og havde købt sådan en legenåtte til min søn også der var hun os bare lyn hurtig til at kommentere at det var da ikke nødvendigt  der går nærmest ild i mig når hun er sådan og min mand ser så meget op til hende så kan ikke engang dele min frustration  med ham og en gang vi gik fra hinanden skrev hun os til mig hvad jeg havde gang i og at det ikke var lutter og lagkage at være enlig og bla bla... Lige siden dengang er mig og hendes forhold til hinanden været så underligt 

Men hvorfor pisser det dig af at hun ser et legetæppe for unødvendigt? Hun er jo fra en tid hvor disse ting ikke fandtes. Jeg ville da blot svare hvorfor det er godt for babyer og ikke tænke mere over det. 

Det lyder til at du tager alt ting hun siger meget nært. Det kunne da ikke være en mere ligegyldig kommentar hun kom med. Min svigermor har sikkert sagt noget lignende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2018

Anonym

mor:) skriver:

Men hvorfor pisser det dig af at hun ser et legetæppe for unødvendigt? Hun er jo fra en tid hvor disse ting ikke fandtes. Jeg ville da blot svare hvorfor det er godt for babyer og ikke tænke mere over det. 

Det lyder til at du tager alt ting hun siger meget nært. Det kunne da ikke være en mere ligegyldig kommentar hun kom med. Min svigermor har sikkert sagt noget lignende.

Det er jo der hele hun altid skal kommentere på og det er bare trættende når det hver gang.. 

Anmeld Citér

21. september 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det er jo der hele hun altid skal kommentere på og det er bare trættende når det hver gang.. 

Så bare svar ærligt, men på en pæn måde. 
Hvis hun tager kalenderen ned, så tag den tilbage og sæt på væggen igen. 
Vægten; Svar, ja og det er min sag, men tak for din interesse. 

Legetæppet, ja det har vi valgt, for det er vores barn. 

Der er bare nogle der kommentere alt, så er det bare at svare igen uden at virke sur. 
Eller vend dem om og gør det samme hos hende? (Ej joker bare) 

Anmeld Citér

21. september 2018

Tine B

Anonym skriver:

Synes bare alle mine veninder og mødre gruppe “revnede” kender selv ingen der Komi gennem en vaginal fødsel uden at revne eller “flække”!

Jeg bristede ikke under første fødsel, på trods af en hånd med ved kinden på vej ud, en baby der sad fast med skulderen og at måtte presse hende ud, uden ve..  

Anmeld Citér

21. september 2018

Anonym

Nu prøver jeg at skrive det her i allerbedste mening og uden at du forhåbentlig tager det som et personligt angreb, for det er jeg slet ikke ude efter..
Men du bliver nødt til at acceptere, at andre ikke er ligesom dig altid..
Jeg kan godt huske din tidligere debat, og det er lidt det samme problem i den her debat - at folk kommenterer/spørger/gør noget, som DU ikke ville kommentere/spørge ind til/gøre..
Men vi kan ikke alle være ens..
I min familie er vi fx meget åbne omkring sex og kan godt finde på at bruge sarkasme som svar/humor.. Hos min kæreste er de også åbne omkring sex, men slet ikke på samme måde som vi er, og hos dem bruger de ikke særlig ofte sarkasme, men mere lidt "onde kommentarer" som bevis for deres kærlighed.. Fx sagde min kærestes svoger en dag til vores svigermor "svigermor, hvis du var et badedyr, så ville jeg have stoppet med at puste mere luft i dig for længe siden", fordi hun sagde, at hun havde lidt for meget på sidebenene.. Sådan noget kunne min familie ALDRIG finde på at sige, men det er bare den jargon, der er hos dem..
Nogle ville se det som et angreb og høre, at han kaldte hende fed, mens vi andre sådan set bare griner af det, fordi han sagde det i sjov (og ja hun grinte selv af det, og bringer det selv på banen flere gange, fordi hun synes, at det var den bedste kommentar, hun nogensinde har fået)..

Måske din svigermor også bare er anderledes end dig?
Selvfølgelig skal hun ikke gå langt over din grænse, og jeg kan udmærket godt forstå, at du synes, at det er mega træls, at hun ikke fatter, når I siger, at hun skal stoppe..
Men tro mig.. Der kan gå rigtig mange år, før hun egentlig forstår det, for hun ser ikke, at hun gør noget galt..

Ang. med at fjerne glidecreme, så ville jeg bare være mega flabet og købe en masse frækt sexlegetøj (som jeg selvfølgelig også ville bruge ), og så have det fremme i soveværelset.. Når hun så går derind næste gang, så står det over det hele, fx den der kæmpestore sorte dildo, og så kan hun enten blive flov over at have set det, eller også spørger hun ind til det, og så trækker I bare på skuldrene og siger "ja" på en ligegyldig måde og så snakker I videre om andre ting

Anmeld Citér

21. september 2018

NRO

Anonym skriver:

Synes bare alle mine veninder og mødre gruppe “revnede” kender selv ingen der Komi gennem en vaginal fødsel uden at revne eller “flække”!

Okey, det lyder vildt. Og uheldigt. Jeg havde en skide god jordemoder, som hele tiden udvidede og duppede løs med varmt vand, så der skete intet her. Andet end to små rifter. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.