Nu prøver jeg at skrive det her i allerbedste mening og uden at du forhåbentlig tager det som et personligt angreb, for det er jeg slet ikke ude efter..
Men du bliver nødt til at acceptere, at andre ikke er ligesom dig altid..
Jeg kan godt huske din tidligere debat, og det er lidt det samme problem i den her debat - at folk kommenterer/spørger/gør noget, som DU ikke ville kommentere/spørge ind til/gøre..
Men vi kan ikke alle være ens..
I min familie er vi fx meget åbne omkring sex og kan godt finde på at bruge sarkasme som svar/humor.. Hos min kæreste er de også åbne omkring sex, men slet ikke på samme måde som vi er, og hos dem bruger de ikke særlig ofte sarkasme, men mere lidt "onde kommentarer" som bevis for deres kærlighed.. Fx sagde min kærestes svoger en dag til vores svigermor "svigermor, hvis du var et badedyr, så ville jeg have stoppet med at puste mere luft i dig for længe siden", fordi hun sagde, at hun havde lidt for meget på sidebenene.. Sådan noget kunne min familie ALDRIG finde på at sige, men det er bare den jargon, der er hos dem..
Nogle ville se det som et angreb og høre, at han kaldte hende fed, mens vi andre sådan set bare griner af det, fordi han sagde det i sjov (og ja hun grinte selv af det, og bringer det selv på banen flere gange, fordi hun synes, at det var den bedste kommentar, hun nogensinde har fået)..
Måske din svigermor også bare er anderledes end dig?
Selvfølgelig skal hun ikke gå langt over din grænse, og jeg kan udmærket godt forstå, at du synes, at det er mega træls, at hun ikke fatter, når I siger, at hun skal stoppe..
Men tro mig.. Der kan gå rigtig mange år, før hun egentlig forstår det, for hun ser ikke, at hun gør noget galt..
Ang. med at fjerne glidecreme, så ville jeg bare være mega flabet og købe en masse frækt sexlegetøj (som jeg selvfølgelig også ville bruge
), og så have det fremme i soveværelset.. Når hun så går derind næste gang, så står det over det hele, fx den der kæmpestore sorte dildo, og så kan hun enten blive flov over at have set det, eller også spørger hun ind til det, og så trækker I bare på skuldrene og siger "ja" på en ligegyldig måde og så snakker I videre om andre ting
Anmeld
Citér