idontknow skriver:
Altså det med din krop, så må du sige du ikke bryder dig om det, jeg får også tit afvide, du har da tabt dig eller der er vidst kommet lidt ekstra kilo på.
Det er ikke noget de mener i ond mening overhovedet, det er blot for at skabe en samtale.
At hun skriver alt ned i hendes kalender hvad i laver, lyder meget til hun måske ikke føler i snakker så meget med hende, det er selvfølgelig en mærkelig ting, men på den måde kan hun måske føle sig lidt mere involveret i jeres liv og spørge ind til det.
At hun roder i skuffer osv er ikke okay, og det må i forklare hende. Selvom man er familie, kan man godt have sit egne ting privat.
Nej, hun er helt med - Hun er utrolig drænende det første hun spørger når vi kommer er hvad lavede i sidste weekend, osv. - hun SKAL vide alt
Det er fint at spørge nogle gange, men vi bliver afhørte -
det er på ingen måde normalt at tage en kalender ned, tage sin egen op - og skriver efter hvad vi laver -
Det er det mærkeligste i verden - Hun skal ikke vide alt hun har sit liv vi har vores og vi informere hende om alt! Vi har aldrig taget på spontan rejser eller noget som helst, som begrunder det utrolig mærkelig opførelse og vi laver hellere ikke meget - En weekend for os er at vi er hjemme og hygger efter en hård arbejdsuge.
Det har vi sagt - men jeg kan se hun har rodet, det er så sygt -
persoligt går min mor aldrig i min mands og min soveværelse uden der var en grund, men svigermor scanner lige rummet hvergang hun er her
det er bare på ingen måde normalt adfærd af en 60 årig -
Hun vilde vide hvor stor hendes søns penis var det sad hun og fiskede efter