Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:
Min datter på 14 år, fortalte mig forleden dag, at hun havde fået en kæreste. På 18 år 
De kender hinanden fra området og har kendt hinanden et halvt års tid.
først var jeg chokeret, for hun plejer at være meget fornuftig, er da også moden af sin alder, i forhold til at være meget velreflekteret. Og jeg synes det er en virkelig stor aldersforskel i den unge alder.
har allermest lyst til at forbyde forholdet, men det kan jeg jo dårligt nok og hvad godt vil der komme ud af det?
er det bare mig der skal slappe af eller ER det for stor en aldersforskel?
Nu er du jo moderen og hun barnet..
men min mor og jeg var i samme båd for 11 år siden. Jeg var 14 og han var 18.
Hun accepterede det. Hvad skulle hun dog ellers kunne gøre? Hun havde tillid til mig og ønskede at lære ham at kende for at se om hun også kunne have tillid til ham.
Men vigtigst af alt så har din datter stadigvæk samme egenskaber som før. Hun er bare forelsket.
Det gik ikke mellem min Eks og jeg. Vi var sammen en måneds tid eller to. Den næste kæreste jeg fik var 19. Ham er jeg stadig sammen med i dag.
Jeg ved det var svært for hende dengang, men hun vidste godt at hvis hun gik i mod det, gik jeg i mod hende. Hun ville have mistet den fortrolighed vi havde(som i forvejen var lille).
hvad du skal gøre bestemmer du jo selv. Men hvad med at være ærlig over for hende? Om dine følelser.
Anmeld
Citér