Anonym skriver:
Men har du tænkt over, at hvad end du og jeg har af holdning ( jeg har slet ikke ytret min, blot resumeret hvordan loven nu engang er), så ER det lovgivning. Og med lidt sund fornuft, kan du jo nok se, at moderen måske ikke har en interesse i at melde ham, men hvis du ser lidt mere nuanceret på det, så kan der jo altså være andre der får ondt i røven, og den her 18 årige dreng, kan få store problemer. HVIS de vel at mærke har sex, hvilket vi ikke ved.
Nu er det jo ikke til at vide, hvilke indlæg du står bag ud over det, jeg har citeret, eftersom der er flere anonyme i tråden, så hvad du tidligere har skrevet og ikke skrevet, er jeg ikke klar over. Det indlæg - formentlig fra dig - som jeg citerede, hævdede, at “folk” ikke har noget problem med, at “det er ulovligt”. “Det” må være et eventuelt sesksuelt forhold, og som du selv skriver, ved vi jo ikke, om de har et sådant. Men det, “folk” kunne/skulle have et problem med i forhold til ulovlighed, er altså fyrens risiko for at blive anmeldt af andre? Det aspekt har slet ikke været nævnt tidligere, så det tror jeg ikke, du bare kan konkludere, at “folk” ikke har et problem med. Det er jo en helt anden vinkel.
Anmeld
Citér