SU lån uden kærestens indblanding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april

Anonym

Anonym skriver:

Hej, jeg har efter længere tid tænkt over at tage et SU lån på den fulde SU for udeboende, i en lille periode, altså få måneder..

Jeg har mine grunde til det, og tænker at det nok bedre end at låne i banken.

Ved jeg skal betale tilbage når jeg er færdiguddannet.

Jeg er bare hunderæd for, at min kæreste skal finde ud af dette. Jeg ønsker ikke at han skal vide det Er generelt lidt angst omkring det at tage lånet, da jeg er bange for at jeg altid vil blive stemplet fremover af systemet.

Så min kæreste kan vel IKKE finde ud af, at jeg har et SU lån? vi skal snart vies, men da det er et lån af højst 15 tusinde kr, ønsker jeg ikke at inddrage ham mere.

Nogle der ønsker at dele sine erfaringer med SU lån, så er I meget velkomne.

Jeg begrunder IKKE yderligere, hvorfor jeg ønsker lånet.

Pyt med lånet.

Det er da LANGT værre, at I ikke kan snakke sammen og lægge alt på bordet, acceptere uenigheder - og at du lyver for din mand?!?, synes du selv, at det lyder som et livslangt partnerskab?

Det skal nok bide dig i xxxxx på et eller andet tidspunkt, men du behøver jo ikke vores godkendelse for at gå bag ryggen på din mand.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. april

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Michfich skriver:

Hvis ikke i har fælles økonomi så bør han ikke kunne se det. Men personligt synes jeg det er en lidt skidt måde at starte er ægteskab på - ved at holde økonomi og lån hemmeligt for sin partner.