SU lån uden kærestens indblanding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.548 visninger
63 svar
127 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2018

Anonym trådstarter

Hej, jeg har efter længere tid tænkt over at tage et SU lån på den fulde SU for udeboende, i en lille periode, altså få måneder..

Jeg har mine grunde til det, og tænker at det nok bedre end at låne i banken.

Ved jeg skal betale tilbage når jeg er færdiguddannet.

Jeg er bare hunderæd for, at min kæreste skal finde ud af dette. Jeg ønsker ikke at han skal vide det Er generelt lidt angst omkring det at tage lånet, da jeg er bange for at jeg altid vil blive stemplet fremover af systemet.

Så min kæreste kan vel IKKE finde ud af, at jeg har et SU lån? vi skal snart vies, men da det er et lån af højst 15 tusinde kr, ønsker jeg ikke at inddrage ham mere.

Nogle der ønsker at dele sine erfaringer med SU lån, så er I meget velkomne.

Jeg begrunder IKKE yderligere, hvorfor jeg ønsker lånet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

Anonym trådstarter

skal snart på barsel, så ved ikke om det kan lade sig gøre med su lån nogle måneder, når jeg får de 12 su klip enkeltvis udbetalt.

Anmeld Citér

4. april 2018

Bb2015

Hvis ikke i har fælles økonomi så bør han ikke kunne se det. Men personligt synes jeg det er en lidt skidt måde at starte er ægteskab på - ved at holde økonomi og lån hemmeligt for sin partner.