Anonym skriver:
Han er 5 måneder. Ja det er et stort problem derfor laver jeg et indlæg herinde. Jeg er jo trods alt ikke født igår. Det er absolut ikke mit behov at sove med ham, ville da elske at kunne brede mig. Men jeg kender MIT barn. Fra han blev født havde han kolik og var vågen 15 timer af gangen, han sov ALDRIG. Ikke alle har nemme børn, det synes jeg måske du skal tage med i overvejelserne når du svare. Jeg synes du er enorm nedladende. Jeg gør LIGE PRÆCIS hvad jeg mener er bedst for MIT barn. Det er os spring osv der kan være mange grunde til de sover dårligt. Gået over på grød osv masser ting. Det behøver ikke være fordi jeg gennemtvinger mit behov for at sammensove for enhver pris
Jeg kæmper hver dag med at LÆRE ham at sove, men ikke alle børn kan lige nusses eller ammes også sover de videre. Han kan slet ikk falde i søvn selv og har aldrig kunne det. Jeg hader simpelthen de der kommentare, også skal forældrene lære dem det. No sh*t
.. Det prøver jeg nemlig heller ikke hver eneste dag, men ved du hvad alle børn har ikke læst alle de fine artikler på nettet eller sundhedsplejerskens bøger. Desværre !!
Min sp anbefaler i øvrigt børn sover på forældrenes værelse til de er 3 år gamle. Hun synes det er godt jeg gider sove sammen med ham og få DET til st fungere frem for bare at rykke ham. Så er vi væk med problemet.
Vil bare sige, jeg føler med dig!
Min store pige var også kolikbarn, og blev sidenhen ørebarn, og hun sov elendigt til hun fyldte 2 år. Kodeordet er: "whatever works".
Vi kunne ikke flytte hende ud af soveværelset, for jeg ville blive vanvittig af at skulle stå op og gå ind til hende 8-15 gange hver nat. Co-bedding var heller ikke en mulighed, da vi kun havde en 1,40 seng. Så vi havde hendes seng stående så tæt på vores som muligt.
Med lillesøster insisterede jeg på at få en bedside seng til hende, og jeg elsker det! Hun er knap 4 måneder, og bliver i soveværelset minimum til hun ikke efterspørger natamning mere. Når hun en gang rykker ud, så flytter hun ind til storesøster, på storesøsters forespørgsel 
Anmeld
Citér