Imaong skriver:
Mit første og enste icsi forsøg blev til mine to piger jeg fik 12 æg ud. 6 delte sig, et 4 cellet kom op på 2 dagen og blev min datter på 2. Og kun et ud af de 5 resterende klarede den til frys som min yngste er fra på 5 måneder.
Men min store fik jeg så ondt og var mega oppustet en uge efter ægget kom retur jeg var så overstimuleret at jeg lignede en der var 6 måneder henne og det varede ved i tre uger.
Anonym kunne du mærke at der var noget galt med hensyn til Ks havde lukker æggelederne eller blev du bare tjekket og er det en alminde gyn der tjekker en har nemlig to aks i bagagen og kunne godt tænke mig at vide om alt er som det skal da vi pt prøver selv med nummer 3. Vi var i behandling grundet mandens dårlige sæd men man høre jo tit om folk der får selv efter :-) held og lykke og håber den er der nu her
Årh hvor er du heldig st have fået 2 skønne børn ud af en behandling ☺
Jeg fik 150IE Menopur i 8 dage og Orgalutran i 4 dage, før jeg fik æl sprøjte. Jeg udviklede "kun" 6 æg. 3 blev befrugtet og et 8 cellet lagt op i onsdags. De resterende kunne ikke fryses 
Jeg er oppustet on/off og har lidt ømhed og stik ind imellem. Jeg vil intet forvente da jeg er bange for endnu et negativt svar efter 27 måneder..
Da jeg fik mens igen efter mit ks, kunne jeg mærke at jeg fik mange flere smerter i siderne af undetlivet. Jeg tænkte egentlig at det var meget normalt efter en fødsel.
Jeg testede positiv på æl test hver måned og begyndte at undre mig meget over at der intet skete. Jeg talte med en medstuderende (der havde været i behandling) og hun rådede mig til at tage kontakt til en fertilitetsklinik. Alt bkev undersøgt og vsr normalt. Jeg fortalte dem derefter om mine mange smerter og hvor de sad. Da jeg har været naturligt gravud 2 gange, en SA og en datter, mente de ikke der burde være noget. For en sikkerheds skyld bestilte de en tid til HSG. Og ja det gjorde pisse ondt, da begge var lukket af arvæv, som var opstået i forbindelse med ks. Den ene blev åbnet , men er højst sandsynligt blevet sø beskadiget at den ikke fungerer 
Så nu er vi igang med IVF og jeg 

alt, men tør intet forvente.
Anmeld
Citér