Så nåede vi til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Det kan være det er ægget der er ved at sætte sig fast og det er det du mærker.....

Jeg er også øm i begge sider og om i lænden, hvis jeg bevæger mig.....men det har jeg også haft de 2 andre gange så det ser jeg som gode tegn 

Det der med at sove dårligt kan jeg også nikke genkendende til  jeg hader ikke at få min nattesøvn også lidt synd for min kæreste, jeg er ikke særlig sjov at være sammen med når jeg både får hormoner og ikke får sovet 

Jeg håber VIRKELIG! For vi fik en øv besked fra laboratoriet i dag - ingen af de 2 æg kunne fryses  Så hvis ikke det virker nu, skal jeg igennem hele møllen igen..������ for at det er guldægget de har lagt op.

Håber det er et godt tegn jeg kan mærke. Min mave er også igen fyldt med luft, tror det er hormonerne, men håber på noget andet ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg håber VIRKELIG! For vi fik en øv besked fra laboratoriet i dag - ingen af de 2 æg kunne fryses  Så hvis ikke det virker nu, skal jeg igennem hele møllen igen..������ for at det er guldægget de har lagt op.

Håber det er et godt tegn jeg kan mærke. Min mave er også igen fyldt med luft, tror det er hormonerne, men håber på noget andet ��

Øv det var da godt nok træls, jeg håber virkelig at de har lagt guldægget op 

Jeg tror det er et godt tegn hvis du igen er oppustet  jeg er så oppustet nu at jeg ikke kan lukke mine bukser  det er simpelthen træls 

Anmeld Citér

9. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Øv det var da godt nok træls, jeg håber virkelig at de har lagt guldægget op 

Jeg tror det er et godt tegn hvis du igen er oppustet  jeg er så oppustet nu at jeg ikke kan lukke mine bukser  det er simpelthen træls 

Jeg håber �� men tør intet forvente. Bliver så trist hver gang det ikke lykkes. Og nu har vi jo maks dette + 2 fotsøg mere.

Det der oppustethed er så øv! Ligner en der har slugt en badebold. Håber virkelig du har ret og at det ikke "bare" er meducinen.

Har ikke lyst til at gennemgå hele forløbet igen og slet ikke hvis man skal vente en cyklus.

Øv! Det lyder bestemt ikke rart. Håber det bliver bedre  Jeg render selv rundt i joggingbukser nu, det er det eneste jeg finder behagelugt. Eller strømpebukser og kjole..Please ��

Anmeld Citér

10. februar 2018

Imaong

Mit første og enste icsi forsøg blev til mine to piger jeg fik 12 æg ud. 6 delte sig, et 4 cellet kom op på 2 dagen og blev min datter på 2. Og kun et ud af de 5 resterende klarede den til frys som min yngste er fra på 5 måneder. 

Men min store fik jeg så ondt og var mega oppustet en uge efter ægget kom retur jeg var så overstimuleret at jeg lignede en der var 6 måneder henne og det varede ved i tre uger. 

Anonym kunne du mærke at der var noget galt med hensyn til Ks havde lukker æggelederne eller blev du bare tjekket og er det en alminde gyn der tjekker en har nemlig to aks i bagagen og kunne godt tænke mig at vide om alt er som det skal da vi pt prøver selv med nummer 3. Vi var i behandling grundet mandens dårlige sæd men man høre jo tit om folk der får selv efter :-) held og lykke og håber den er der nu her  

Anmeld Citér

10. februar 2018

Anonym trådstarter

Imaong skriver:

Mit første og enste icsi forsøg blev til mine to piger jeg fik 12 æg ud. 6 delte sig, et 4 cellet kom op på 2 dagen og blev min datter på 2. Og kun et ud af de 5 resterende klarede den til frys som min yngste er fra på 5 måneder. 

Men min store fik jeg så ondt og var mega oppustet en uge efter ægget kom retur jeg var så overstimuleret at jeg lignede en der var 6 måneder henne og det varede ved i tre uger. 

Anonym kunne du mærke at der var noget galt med hensyn til Ks havde lukker æggelederne eller blev du bare tjekket og er det en alminde gyn der tjekker en har nemlig to aks i bagagen og kunne godt tænke mig at vide om alt er som det skal da vi pt prøver selv med nummer 3. Vi var i behandling grundet mandens dårlige sæd men man høre jo tit om folk der får selv efter :-) held og lykke og håber den er der nu her  

Årh hvor er du heldig st have fået 2 skønne børn ud af en behandling ☺

Jeg fik 150IE Menopur i 8 dage og Orgalutran i 4 dage, før jeg fik æl sprøjte. Jeg udviklede "kun" 6 æg. 3 blev befrugtet og et 8 cellet lagt op i onsdags. De resterende kunne ikke fryses 

Jeg er oppustet on/off og har lidt ømhed og stik ind imellem. Jeg vil intet forvente da jeg er bange for endnu et negativt svar efter 27 måneder..

Da  jeg fik mens igen efter mit ks, kunne jeg mærke at jeg fik mange flere smerter i siderne af undetlivet. Jeg tænkte egentlig at det var meget normalt efter en fødsel.

Jeg testede positiv på æl test hver måned og begyndte at undre mig meget over at der intet skete. Jeg talte med en medstuderende (der havde været i behandling) og hun rådede mig til at tage kontakt til en fertilitetsklinik. Alt bkev undersøgt og vsr normalt. Jeg fortalte dem derefter om mine mange smerter og hvor de sad. Da jeg har været naturligt gravud 2 gange, en SA og en datter, mente de ikke der burde være noget. For en sikkerheds skyld bestilte de en tid til HSG. Og ja det gjorde pisse ondt, da begge var lukket af arvæv, som var opstået i forbindelse med ks. Den ene blev åbnet , men er højst sandsynligt blevet sø beskadiget at den ikke fungerer 

Så nu er vi igang med IVF og jeg  alt, men tør intet forvente.

Anmeld Citér

10. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg håber �� men tør intet forvente. Bliver så trist hver gang det ikke lykkes. Og nu har vi jo maks dette + 2 fotsøg mere.

Det der oppustethed er så øv! Ligner en der har slugt en badebold. Håber virkelig du har ret og at det ikke "bare" er meducinen.

Har ikke lyst til at gennemgå hele forløbet igen og slet ikke hvis man skal vente en cyklus.

Øv! Det lyder bestemt ikke rart. Håber det bliver bedre  Jeg render selv rundt i joggingbukser nu, det er det eneste jeg finder behagelugt. Eller strømpebukser og kjole..Please ��

Jeg kan godt forstå dig, det er helt uoverskueligt at skulle starte helt forfra, jeg håber virkelig den er der i første forsøg 

Jeg er sikker på at det du er oppustet er et rigtig godt tegn 

Anmeld Citér

10. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Jeg kan godt forstå dig, det er helt uoverskueligt at skulle starte helt forfra, jeg håber virkelig den er der i første forsøg 

Jeg er sikker på at det du er oppustet er et rigtig godt tegn 

Ville ønske min krop kom med et tegn, så jeg bare vidste at den var der. Det er godt nok hårdt med den ventetid, især hvis det er negativt.

Hvad tid på dagen testede du æl sprøjten ude af kropæen?

Anmeld Citér

10. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Ville ønske min krop kom med et tegn, så jeg bare vidste at den var der. Det er godt nok hårdt med den ventetid, især hvis det er negativt.

Hvad tid på dagen testede du æl sprøjten ude af kropæen?

Det er ikke sikkert der kommer tegn eller symptomer, selvom du er gravid  og selvom du får symptomer kan du ikke stole på dem, fordi de hormoner du får også giver graviditets symptomer  så det eneste man kan stole på er prøven på testdag 

Jeg testede æl sprøjten ude på den første morgenurin, da den er mest koncentreret 

Anmeld Citér

10. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Det er ikke sikkert der kommer tegn eller symptomer, selvom du er gravid  og selvom du får symptomer kan du ikke stole på dem, fordi de hormoner du får også giver graviditets symptomer  så det eneste man kan stole på er prøven på testdag 

Jeg testede æl sprøjten ude på den første morgenurin, da den er mest koncentreret 

Lige præcis. Intet er sikkert før testen og nøj det er irriterende 

Overvejer at teste imorgen tidlig, for at se om æl sprøjten er ude af kroppen. Fik æl sprøjte den 2., så ved ikke om det er for tidligt..

Anmeld Citér

10. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Lige præcis. Intet er sikkert før testen og nøj det er irriterende 

Overvejer at teste imorgen tidlig, for at se om æl sprøjten er ude af kroppen. Fik æl sprøjte den 2., så ved ikke om det er for tidligt..

Jeg testede den ude efter 9 dage tror jeg det var, så i morgen er nok helt fint at prøve 

Og nej det er virkelig træls at man ikke kan stole på de symptomer man har.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.