Så nåede vi til IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Forstoppelse kan være tegn på graviditet 

Det bliver spændende om den er der, jeg har testdag i morgen  så det er også mega spændende 

Jeg krydser alt  jeg kan bestemt ikke lide min krop pt.

Jeg tror du får positivt svar imorgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Jeg krydser alt  jeg kan bestemt ikke lide min krop pt.

Jeg tror du får positivt svar imorgen 

Tak har allerede testet og sendt svar ind, den er stadig flot positiv, så nu håber jeg den lille spire hænger godt fast derinde, glæder mig til at blive ringet op inde fra klinikken med dato til ts 

Nej det er sku træls med alle symptomer man ikke kan regne med alligevel   

Anmeld Citér

12. februar 2018

Anonym trådstarter

rikkeivalo skriver:

Tak har allerede testet og sendt svar ind, den er stadig flot positiv, så nu håber jeg den lille spire hænger godt fast derinde, glæder mig til at blive ringet op inde fra klinikken med dato til ts 

Jeg hader det! Jeg har virkelig lyst til at kyle de progesteron stikpiller direkte i skraldespanden.

Det er svært at være pisitiv omkring det lige nu synes jeg. 

Stort tillykke til dig 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Av av av! Mit underliv gør SÅ ondt i begge sider, en virkelig ubehagelig følelse. Har svært ved at bedømme hvad det er. Om det evt er et godt tegn eller om det er den ondeste mens der er på vej? Av! 

Åhh hvor er jeg utålmodig (og forhåbentlig 3+5)

Anmeld Citér

16. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Av av av! Mit underliv gør SÅ ondt i begge sider, en virkelig ubehagelig følelse. Har svært ved at bedømme hvad det er. Om det evt er et godt tegn eller om det er den ondeste mens der er på vej? Av! 

Åhh hvor er jeg utålmodig (og forhåbentlig 3+5)

Det kan være ligament smerter, de kan gøre rimelig ondt, især når man bevæger sig 

Jeg krydser for at det er gode tegn 

Har du prøvet at tage en test ? 

Anmeld Citér

16. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Det kan være ligament smerter, de kan gøre rimelig ondt, især når man bevæger sig 

Jeg krydser for at det er gode tegn 

Har du prøvet at tage en test ? 

Åh hvor jeg dog håber at du har ret  �� Synes ikke jeg har oplevet det så slemt før. Min lænd føles også virkelig øm. Av.

Men de der progesteron piller skulle jo holde blødning væk til jeg stopper med dem, så derfor er jeg noget forvirret, hvis det evt er mens smerter.

Jeg har ikke testet, tør simpelthen ikke, da jeg er bange for at blive skuffet.

Anmeld Citér

16. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Åh hvor jeg dog håber at du har ret  �� Synes ikke jeg har oplevet det så slemt før. Min lænd føles også virkelig øm. Av.

Men de der progesteron piller skulle jo holde blødning væk til jeg stopper med dem, så derfor er jeg noget forvirret, hvis det evt er mens smerter.

Jeg har ikke testet, tør simpelthen ikke, da jeg er bange for at blive skuffet.

De smerter jeg havde og stadig har sidder i siderne af underlivet og ligesom trækker ned i benene og om i lænden, de bliver værre hvis jeg bevæger mig og især hvis jeg laver en "forkert" bevægelse, så giver det et jag ned i benet.....ligger jeg og slapper af bliver ømheden mindre.....

Jeg ved ikke om lutinus kan give de samme smerter

Men lad os håbe det er ligament smerter du har, jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, det kunne være hyggeligt at følges videre 

Anmeld Citér

17. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

De smerter jeg havde og stadig har sidder i siderne af underlivet og ligesom trækker ned i benene og om i lænden, de bliver værre hvis jeg bevæger mig og især hvis jeg laver en "forkert" bevægelse, så giver det et jag ned i benet.....ligger jeg og slapper af bliver ømheden mindre.....

Men lad os håbe det er ligament smerter du har, jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, det kunne være hyggeligt at følges videre 

Ja det kunne så ☺��

Åh jeg er så utålmodig og så bange for at skulle hele turen igennem 1-2 gange mere. Allermest hvis ikke det lykkes..

At jeg så søger job, bliver irriteret af jobcentret konstant og søger bolig (da vi snart bliver smidt ud - studiebolig) gør bestemt ikke zituationen bedre..

Anmeld Citér

17. februar 2018

Anonym trådstarter

Rtjm05 skriver:

Citerer lige igen. Har citeret dit opslag en gang allerede.

Har fået de ondeste smerter i "tarmene" tror jeg. Det føles som hvis man spiser noget man ikke kan tåle. Øv altså, hvorfor nu det!

Anmeld Citér

18. februar 2018

Rtjm05

Anonym skriver:

Ja det kunne så ☺��

Åh jeg er så utålmodig og så bange for at skulle hele turen igennem 1-2 gange mere. Allermest hvis ikke det lykkes..

At jeg så søger job, bliver irriteret af jobcentret konstant og søger bolig (da vi snart bliver smidt ud - studiebolig) gør bestemt ikke zituationen bedre..

Det lyder også til at være en hård omgang med alt det på en gang....

Jeg håber for jer den er der i første forsøg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.